beantwoord

Account geblokkeerd en mailadres onbekend bij klantenservice

  • 9 January 2021
  • 5 reacties
  • 216 x bekeken

Ik heb geen abonnement of producten meer bij Tele2 maar gebruik nog wel mailadressen er van. Kan geen mail meer versturen, wel ontvangen. Bij inloggen op webmail krijg ik de melding "account geblokkeerd". Bij navraag bij de klantenservice blijkt mijn mailadres ***@tele2.nl geheel onbekend, terwijl ik wel mails van Tele2 ontvang...  Inloggen op MijnTele2 lukt niet.

Zij kunnen mij niet verder helpen hoe ik in mijn webmail kom, mijn gegevens kan wijzigen of account kan sluiten. Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 10 January 2021, 00:54

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7

Lijkt erop dat voor gratis adressen er alleen nog aangeboden wordt om mail op te halen als service, omdat je eigenlijk op zoek moet naar een nieuwe provider voor e-mail. Als je het gratis wilt houden kan ik Outlook.com en Gmail.com aanbevelen.

Dank voor je reactie. Dan zou ik wel graag mijn e-mail account willen sluiten en verwijderen, zodat deze niet eindeloos vol gespamd wordt. Maar ik kan er dus niet in en Tele2 ziet m niet...terwijl ik wel mails van ze krijg, en er nu ook mee op het forum zit...

Reputatie 7
Badge +12

De mailbox is maar 30mb. Als je de mail niet meer ophaalt loopt hij vanzelf vol en verstuurd daarna alleen nog maar een vol melding naar de spammers.

Ok, dank. Jammer dat er geen andere oplossing is.

Reputatie 7

Ik denk wel dat een moderator je e-mail account kan laten sluiten.

Reageer