Misschien kan @Cas van Tele2 je hier mee helpen. Volgens mij is het erg druk bij klantenservice en medewerkers ivm overzetten van tele2 mobiel klanten naar het t-mobile netwerk, dus ik ben bang dat het wel even kan duren voor je een reactie krijgt. Dit lijkt me iets wat doorgezet moet worden naar de e-mail verzorger voor tele2 adressen.
@Shilka Dank voor de reactie. Wacht af of of iemand van Tele2 hier nog nader onderzoek naar gaat verrichten.
Gisteren, via chat, wederom contact met de Klantenservice gehad, maar Webmail doet het en dan is het officiële standpunt: niet ons probleem. Bel maar naar Microsoft.
Nu speelt dit probleem niet alleen onder Outlook, maar Thunderbird reageert identiek. Dus, én Microsoft én het team van Thunderbird doen iets verkeerd?!?!?
Ondertussen druppelen soms mails binnen van het Mail Delivery System van Tele2 met als header Undelivered Mail Returned to Sender, met als inhoud:
This is the mail system at host smtp02.tele2.isp-net.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<...@gmail.com>: host out.se.isp-net.nl;82.215.18.4] said: 451 Your
account has been locked. Please contact your administrator. (in reply to
end of DATA command)
Dus, de Tele2-mail zegt dat ik contact moet opnemen met de postmaster en Tele2-Klantenservice zegt: ga het lekker ergens anders uitzoeken.
Wat is onduidelijk aan de zin Your account has been locked?
Hier precies hetzelfde probleem. Omdat webmail werkt, laten ze bij de klantenservice je aan je lot over. Ook alles geprobeerd met verschillende e-mail programma's.
Maar één werkende oplossing gevonden: Overstappen naar outlook.com. Ideaal.
Postbusgrootte gaat van 30 MB naar 14,85 GB, factor +495...