Skip to main content

Sinds vandaag kan ik geen mail meer versturen vanaf mijn Tele2-account, ondanks dat de uitgaande serverinstellingen correct zijn. Ik kan ook niet meer inloggen op Tele2 webmail, dan krijg ik de melding dat het account is geblokkeerd. Het geld voor het abonnement is op 28-12-2020 afgeschreven dus daar ligt het niet aan. Ik heb Klantenservice deze avond omstreeks 19:30 uur gebeld maar deze kan me alleen helpen om in te kunnen loggen op “MijnTele2” wat ik nooit doe.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Heb je een zonnet of versatel email abonnement afgesloten? Check dan deze pagina.


Het is een Tele2 account.

 


De oplossing is inderdaad om op je mijn.tele2.nl account van je internet abonnement in te loggen en daar het gekoppelde wachtwoord te wijzigen. Moderators kunnen dat niet voor je doen.


Dat heb ik gedaan maar het probleem dat ik geen e-mail kan versturen en dat mijn webmail account is geblokkeerd blijft bestaan.


Nogmaals Klantenservice gebeld en de dame heeft de blokkade op mijn Tele2 webmail account opgeheven. Fout lag dus bij Tele2.