De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Ik wil een nieuw account activeren, aangezien ik een nieuwe klant ben. Dit lukt niet en ik krijg: Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer. Ik zie meerdere mensen die dit probleem hebben, maar een structurele oplossing kan ik niet vinden. Via internet / computer kan ik ook niks en krijg precies hetzelfde. App is al een keer opnieuw geinstalleerd
Goededag, Ik ben al een maand aan het tobben om een account te maken voor de mijn tele2 app. Wanneer ik hem probeer te maken, krijg ik altijd de foutmelding: "sorry, er is iets mis gegaan". Heb het geprobeerd op mijn telefoon en op mijn computer. Heeft iemand een oplossing?
Waarom is het zo ontzettened moeilijk om een app aan de praat te krijgen voor een organisatie als Tele2? De klantenservice komt niet verder als het opnieuw downloaden van de app. Dat werkt dan 1 dag en is daarna weer niet aan de praat te krijgen. Het aantal dagen telt hij wel goed af maar je dataverbruik is niet te zien en staat bij mij al weer dagenlang op het verbruik van 2 dagen geleden. De app,werkt al maanden niet fatsoenlijk. Als dit tekenend is voor de betrouwbaarheid van Tele2 dan ben ik de langste tijd klant geweest.
Ik heb zojuist de mijntele2 app gedownload. Echter lukt het me niet om in te loggen. Hij blijft aangeven dat mijn wachtwoord niet goed is. Die is toch hetzelfde als de inlog op de site? Als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord kwijt ben dan moet ik mijn emailadres opgeven. Daarna krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan en ontvang ik ook geen email met een wachtwoord. Activeren kan ook niet want ook dat levert een foutmelding op. Hoe kan ik nu inloggen? Edit: Ik heb de Lenovo (Motorola) Moto G4 en die draait op Android 7.0
ik heb een vraag ik heb anderhalve week facturen overgemaakt met het klokje dus de vraag is is het geld bij jullie aan gekomen hoeveel dagen gaat het duuren dat het klokje weg is vriendelijke groet naomi
Wij gaan morgen naar Italie en ik kan geen buitenlandse bundel aanvragen
Het lukt me maar niet om een account aan te maken bij mijntele2. Ik heb een abonnement afgesloten en wil graag mijn rekening/factuur bekijken, maar krijg bij aanmelding steeds de melding 'sorry er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens'. Hoe kan ik nu mijn bundel in de gaten houden en mijn factuur bekijken?!
Tele2, Mijn app werkt niet, zodra ik inlog wordt ik er direct weer uitgegooid. Password wordt wel gevalideerd, want bij fout pw krijg ik de juiste melding dat pw fout is. Ik kan via de website wel inloggen. Kortom ik lijk in te loggen, maar krijg weer een nieuw inlogscherm terug met leeg pw veld. Mijn toestel is een oneplus3. Met android 7.1.1. Mvg Mark
Sinds gister (29 maart, 9:30 's ochtends) is mijn simkaart bij jullie geactiveerd en mijn nummer overgezet, dit ging allemaal prima. Alleen als ik nu op mijn Tele2 account inlog staat er nog het abonnement dat ik 2 jaar geleden bij Tele2 had. In de tussentijd heb ik bij een andere provider gezeten. Heeft jullie systeem verwerkingstijd nodig alvorens ik mijn nieuwe abonnement kan zien, of is er ergens een foutje gemaakt? Ik kon nergens een contactformulier vinden of een andere manier om te mailen, vandaar dat ik de vraag hier stel. Hoor graag van jullie!
Ik denk dat ik niet de eerste ben die vraagt wanneer jullie de app op orde gaan brengen. Ik krijg steeds na inloggen de bijgevoegde melding. Ik heb het volgende geprobeerd: - herinstalleren - ik kan wel inloggen via de computer - installatie verloopt zonder meldingen - probleem is ontstaan na verlengen van mijn abonnement per juni van dit jaar, er is toen een tweede account aangemaakt maar dat zou hersteld zijn.
Hallo, Ik heb de MijnTele2 app gedownload maar als ik m open en mn gegevens invul laat ie mij niet binnen ik blijf op het inlogscherm hangen. Word er al naar gekeken? Mvg Damian
Ik kan niet inloggen op mijn Tele2, er staat: Wegens technische problemen is het helaas niet gelukt om in te loggen. Probeer het even opnieuw. Lukt het op dit moment niet? Probeer het dan later nog eens [of kijk op onze MijnTele2 uitleg pagina voor meer informatie] Klik hier om terug te keren naar de Tele2 homepage.
Ik heb een Huawei P10 en Android 7.0 en heb mijn tele2 app geïnstalleerd maar bij het opstarten van de app wordt hij meteen weer afgesloten zonder dat je kunt inloggen. Met Samsung S5 Android 6.0 werkte dit zonder problemen. Mijn vrouw heeft nu de Huawei P9 Android 6 en precies zelfde probleem. Volgens Google Store zijn er deze weken heel veel mensen met zelfde probleem die Tele2 willen opzeggen daardoor dus lijkt me toch wel een ernstig probleem.
Hallo, Onze familie heeft 2 mobiele abonnementen onder 1 emailadres staan. Helaas kunnen we nu niet met het 2 abonnement inloggen op mijn tele2. Kan ik het 2 abonnement overzeten naar een nieuw emailadres zodat ik daarmee kan inloggen?
Hallo. Wanneer ik de mijn tele2 app start en naar het verbruik of de facturen probeer te kijken krijg ik de melding "oh nee we hebben even geen contact geen zorgen we zijn hard bezig om mijn tele2 te verbeteren probeer het later nog eens." Deze melding blijf komen ook na het herinstalleren van de app en het resetten van het wachtwoord. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik probeer al maanden voor de eerste keer in te loggen op mijntele2 maar krijg elke keer de melding "oops er is iets fout gegaan". Kan iemand mij vertellen hoe dit opgelost kan Worden?
Hallo mijn app van tele2 is zomaar gestopt.Hoe is dat mogelijk Mijn app van tele2 is zomaar gestopt.Hoe kan dat
Nadat na veel problemen het abo van mijn vrouw verlengd is( 5 maanden ) kunnen we nu niet de factuur gegevens opvragen bij mijn tele2 , en krijgen de volgende melding, ook na een ww reset
Beste Tele2, Sinds ongeveer een week werkt de Tele2-app niet meer op mijn iPhone. Ik krijg continu de melding: "We hebben even geen contact. (...) Probeer het later nog eens" Ligt dat aan mijn telefoon of zijn er meer mensen die hier last van hebben? Groet, Rick
Goedeavond, ik heb een abo bij jullie lopen en elke keer als ik probeer in te loggen bij tele2 met mijn emailadres kom ik op een andere account. Dus ik kom letterlijk in iemands anders account (dhr goncalves fernandes) ik ben van Ommeren hoe kan dit? En hoe kan ik die valse account verwijderen want ik krijg nooit mijn facturen te zien en dergelijke, ook kan ik nog steeds niet bellen terwijl ik mijn laatste factuur betaald hebt! Heb ook een betalings bewijs. Jorgette
Geacht heer mevrouw, Ik heb mijn mobiel bijna 1 jaar en ik kan nog steeds niet in jullie app komen.het erkent het email adres niet en het mobieler ook niet.ik kan nooit zien wat ik nog over heb.Ik wil toch wel graag dat daar wat aan gedaan wordt er wordt elke keer van alles beloofd om het voor elkaar te maken maar er gebeurt helemaal niets.Als er nu niet wat veranderd ga ik weg bij jullie en betaal ik mijn rekeningen niet meer.Ik hoor het graag. Vriendelijke groet, J.Augustijn
het zelfde wachtwoord gebruik ik bij mijn tele2, webmail, toegang tot mijn account op mijn mac computer enz. de vraag is of dat kan. ik kan nl geen mails verzenden van mijn tele2 account. dan krijg ik de volgende melding:is blacklisted by zen.spamhaus.org. http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=82.173.49.254. Send your questions to blacklist-admin@mailfe04.swip.net Dit is heel erg raar want al mijn instellingen voor de mail staan goed, Groet, Peter
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.