Skip to main content
Het lukt me maar niet om een account aan te maken bij mijntele2. Ik heb een abonnement afgesloten en wil graag mijn rekening/factuur bekijken, maar krijg bij aanmelding steeds de melding 'sorry er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens'.

Hoe kan ik nu mijn bundel in de gaten houden en mijn factuur bekijken?!
Hey Henrike,



Welkom op het forum! 😃



Had je al even gekeken op deze pagina? https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/mijntele2-activeren/ of https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/inloggen-mijntele2-lukt-niet/



En even voor de zekerheid. Je gebruikt niet een e-mail adres dat al gebruikt wordt voor een ander Tele2 account?
Ik heb geen ander Tele2 account....
Ik krijg steeds de melding 'oeps er is iets fout gegaan. Pribeer het later opnieuw'
Hoi Henrike1980,



Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:



- Naam

- Adres, Postcode ,Woonplaats

- Klantnummer

- Geboortedatum



Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Aan de hand van je gegevens kunnen wij nagaan waarom je telkens de zelfde foutmelding krijgt!



Groetjes, Maris
Hoi Henrike1980,



Is het je inmiddels gelukt om je mijntele2 account te activeren?

Zo niet ontvang ik graag als nog je gegevens.



Groetjes, Maris
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!



Groet, Maris