Goededag,
Ik ben al een maand aan het tobben om een account te maken voor de mijn tele2 app. Wanneer ik hem probeer te maken, krijg ik altijd de foutmelding: "sorry, er is iets mis gegaan". Heb het geprobeerd op mijn telefoon en op mijn computer.
Heeft iemand een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Heb je al geprobeerd om de App eens opnieuw te installeren?
Hoi Faroks,
Wat vervelend dat het steeds maar niet wil lukken, mijn excuses hiervoor! Ik kijk graag met je mee of ik je hier mee kan helpen.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Mark
Wat vervelend dat het steeds maar niet wil lukken, mijn excuses hiervoor! Ik kijk graag met je mee of ik je hier mee kan helpen.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Mark
Ik weet niet waar ik het klantnummer kan vinden.
Ja, maar dat heeft niet gewerkt helaas.
Hoi Faroks,
Bedankt voor je gegevens, ik heb meteen met je meegekeken. Ik zie dat er inderdaad geen MijnTele2 account voor je is aangemaakt, dat zorgt er ook voor dat je hem niet kunt activeren. Ik heb dit doorgezet zodat hier naar gekeken wordt. Ik raad je aan om om de paar dagen het opnieuw te proberen. Excuses voor het ongemak.
Mark
Bedankt voor je gegevens, ik heb meteen met je meegekeken. Ik zie dat er inderdaad geen MijnTele2 account voor je is aangemaakt, dat zorgt er ook voor dat je hem niet kunt activeren. Ik heb dit doorgezet zodat hier naar gekeken wordt. Ik raad je aan om om de paar dagen het opnieuw te proberen. Excuses voor het ongemak.
Mark
Bedankt voor je gegevens, ik heb meteen met je meegekeken. Ik zie dat er inderdaad geen MijnTele2 account voor je is aangemaakt, dat zorgt er ook voor dat je hem niet kunt activeren. Ik heb dit doorgezet zodat hier naar gekeken wordt. Ik raad je aan om om de paar dagen het opnieuw te proberen. Excuses voor het ongemak.
Mark
Hartstikke bedankt. Ik probeer het de komende dagen nog een keer.
Hoi Faroks,
Geen probleem! Ik sluit nu het topic, mocht je nog vragen hebben of krijgen dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen.
Mark
Geen probleem! Ik sluit nu het topic, mocht je nog vragen hebben of krijgen dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen.
Mark
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.