Skip to main content
beantwoord

Kan niet inloggen op de MijnTele2 app


Netty Marti
Wij gaan morgen naar Italie en ik kan geen buitenlandse bundel aanvragen

Beste antwoord door Frenk van Tele2

Hoi Netty! We hebben vandaag een nieuwe update van onze app gelanceerd die veel problemen oplost. Als je een iPhone hebt moet je misschien nog even wachten.

Je kan ook gewoon per SMS een buitenlandbundel aanvragen. Op onze website (die gelukkig nog voortreffelijk werkt) lees je hoe dit moet. Er staan daar ook nog meer handige tips die goed zijn om even door te nemen voor je op reis gaat.

Ik wens jullie een voorspoedige reis toe en een fijn verblijf in Italië 🙂
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Frenk van Tele2
  • Oud moderator
  • 203 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2017
Hoi Netty! We hebben vandaag een nieuwe update van onze app gelanceerd die veel problemen oplost. Als je een iPhone hebt moet je misschien nog even wachten.

Je kan ook gewoon per SMS een buitenlandbundel aanvragen. Op onze website (die gelukkig nog voortreffelijk werkt) lees je hoe dit moet. Er staan daar ook nog meer handige tips die goed zijn om even door te nemen voor je op reis gaat.

Ik wens jullie een voorspoedige reis toe en een fijn verblijf in Italië 🙂

Netty Marti
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 april 2017
Dat heb ik geprobeerd een sms te sturen voor 500 MB maar dan krijg ik meteen een bericht dat de sms code niet goed is

Frenk van Tele2
Heb je goed op de spelling gelet? Zorg er ook voor dat er niet per ongeluk spaties in zitten. De juiste code is 'EU500'.

Netty Marti
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 april 2017
Net weer geprobeerd 'EU500' krijg meteen bericht de sms code u's niet goed

Frenk van Tele2
Hmm, dat is gek. Vind je het goed als ik even met je meekijk? Ik heb dan nog wel wat aanvullende gegevens van je nodig. Zou je aan je profiel je klantnummer en je geboortedatum kunnen toevoegen?

Je mag me ook een privébericht sturen. Ik ontvang dan graag je volledige adresgegevens en je klantnummer of geboortedatum. Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Alvast bedankt!

Netty Marti
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 april 2017
Privé bericht gestuurd,

Netty Marti
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 april 2017
Kan mijn klantnummer niet vinden,waar staat dat

Frenk van Tele2
Bedankt, ik heb je bericht ontvangen en even gekeken waar het mis ging. Bij elke zichtbare poging lijken kleine spelfoutjes te zijn gemaakt bij het aanvragen van de bundel.

Ik ben zo vrij geweest om zelf even een EU bundel van 500 MB voor je aan te vragen; je kan morgen met een gerust hart door blijven internetten.

Netty Marti
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 april 2017
Heel hartelijk bedankt,maar ik zou wel graag even willen weten welke fout ik maakte

Netty Marti
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 april 2017
Hoi Frenk op de app stond meteen als ik een EU bundel kocht,maar nu staat hij niet op mijnTele 2 waar kan ik hem dan vinden

Frenk van Tele2



De laatste (staat bovenaan) was bijna goed. Als je de 'haakjes' weglaat lukt het wel ;)

Edit: je bundel staat klaar voor activatie, deze werkt zodra je de grens overgaat

Netty Marti
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 april 2017
Normaal kreeg ik meteen een bericht van Tele2 als ik de EU bundel had ,nu heb ik er nog geen gehad

Netty Marti
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 april 2017
Oke nogmaals bedankt voor je hulp

Frenk van Tele2
Graag gedaan, geniet van Italië 🆒

Frenk van Tele2
Topic gesloten wegens inactiviteit