Het lukt me maar niet om een account aan te maken bij mijntele2. Ik heb een abonnement afgesloten en wil graag mijn rekening/factuur bekijken, maar krijg bij aanmelding steeds de melding 'sorry er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens'.
Hoe kan ik nu mijn bundel in de gaten houden en mijn factuur bekijken?!
beantwoord
Account aanmaken mijntele2
Beste antwoord door BaardDraakje
Hey Henrike,
Welkom op het forum! 😃
Had je al even gekeken op deze pagina? https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/mijntele2-activeren/ of https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/inloggen-mijntele2-lukt-niet/
En even voor de zekerheid. Je gebruikt niet een e-mail adres dat al gebruikt wordt voor een ander Tele2 account?
Bekijk origineel berichtWelkom op het forum! 😃
Had je al even gekeken op deze pagina? https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/mijntele2-activeren/ of https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/inloggen-mijntele2-lukt-niet/
En even voor de zekerheid. Je gebruikt niet een e-mail adres dat al gebruikt wordt voor een ander Tele2 account?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.