Waarom is het zo ontzettened moeilijk om een app aan de praat te krijgen voor een organisatie als Tele2?
De klantenservice komt niet verder als het opnieuw downloaden van de app.
Dat werkt dan 1 dag en is daarna weer niet aan de praat te krijgen.
Het aantal dagen telt hij wel goed af maar je dataverbruik is niet te zien en staat bij mij al weer dagenlang op het verbruik van 2 dagen geleden.
De app,werkt al maanden niet fatsoenlijk.
Als dit tekenend is voor de betrouwbaarheid van Tele2 dan ben ik de langste tijd klant geweest.
beantwoord
Tele2 app
Beste antwoord door Hinke van Tele2
Hi Wout br52,
Je app is dan toch bij, want dat is ook precies wat mijn systeem aangeeft voor beide nummers en die is voor beide nummers van een uur geleden ;)
Groetjes,
Hinke
Bekijk origineel berichtJe app is dan toch bij, want dat is ook precies wat mijn systeem aangeeft voor beide nummers en die is voor beide nummers van een uur geleden ;)
Groetjes,
Hinke
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.