Skip to main content
beantwoord

Mijn tele2


Ik kan niet inloggen op mijn Tele2, er staat:

Wegens technische problemen is het helaas niet gelukt om in te loggen. Probeer het even opnieuw.
Lukt het op dit moment niet? Probeer het dan later nog eens [of kijk op onze MijnTele2 uitleg pagina voor meer informatie]
Klik hier om terug te keren naar de Tele2 homepage.

Beste antwoord door Frenk van Tele2

De problemen met MijnTele2 zijn voor een groot deel opgelost. Houd dit topic in de gaten voor de laatste updates.

Topic gesloten. Mocht je nadat de storing is opgelost nog steeds problemen ervaren met inloggen op MijnTele2 maak dan gerust een nieuw topic aan.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

sabrina1982
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 20 april 2017
Ik wil er nu op kunnen.
Mijn stiefzoon is afgesloten en ik kan nu niet eens de rekening betalen en ik kan ook al niet bellen.
Wat is dit voor een gekloot.
Ik zit er aan te denken gauw van tele2 af te gaan niks dan ellende.

hopen dat het snel voorbij is ja

sabrina1982
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 20 april 2017
ja ik wil toch echt wel betalen via ideal.
ik heb de mijn 2 dagen terug gedaan via normale overschrijving omdat ideal het niet deed en nu ben ik ook afgesloten.

TELE2 GA HET REGELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ronaro
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 20 april 2017
Echt hinderlijk. Al vanaf 16 uur geleden. Wil ook betalen. Maar kan niet. Elke keer een gedonder met die app van ze. Shit mennnnnnnn.

sabrina1982
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 20 april 2017
is niet alleen app. site ook.
Maar hierdoor wel afsluiting wat voorkomen had kunnen worden stelletje ...........

Ronaro
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 20 april 2017
Idd is echt misselijk. Want ik ben nu ook afgesloten. En ik kan niet betalen. Gedonder elke keer.

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 20 april 2017
Ronaro schreef:
Gedonder elke keer.

Waarom werkt de automatische afschrijving niet? Dat zou geen gedonder moeten geven.

Ronaro
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 20 april 2017
Kan een keer mis gaan. De afschrijving. Maar dan moet het wel mogelijk zijn om te kunnen betalen. En ook al gaat het niet om een rek er is vaak wat met de pagina. En dat is erg lastig.

sabrina1982
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 20 april 2017
de mijne is in orde nu.
Die van mijn stiefzoon niet kan niet betalen op site via ideal

j.j.siegersma
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 20 april 2017
Kan nog steeds niet inloggen.
vraag: mijn rekening van mob.tel zonder internet.
Moet wel internet betalen???????

Frenk van Tele2
  • Oud moderator
  • 203 reacties
  • Antwoord
  • 20 april 2017
De problemen met MijnTele2 zijn voor een groot deel opgelost. Houd dit topic in de gaten voor de laatste updates.

Topic gesloten. Mocht je nadat de storing is opgelost nog steeds problemen ervaren met inloggen op MijnTele2 maak dan gerust een nieuw topic aan.