het zelfde wachtwoord gebruik ik bij mijn tele2, webmail, toegang tot mijn account op mijn mac computer enz. de vraag is of dat kan.
ik kan nl geen mails verzenden van mijn tele2 account. dan krijg ik de volgende melding:is blacklisted by zen.spamhaus.org. http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=82.173.49.254. Send your questions to blacklist-admin@mailfe04.swip.net
Dit is heel erg raar want al mijn instellingen voor de mail staan goed,
Groet, Peter
beantwoord
Wachtwoorden.
Beste antwoord door Su van Tele2
He Peter!
Ik heb het even nagevraagd en je wordt geblokkeerd op een externe blacklist bij Spamhaus. Wanneer je op de link klinkt, dien je op PBL184122 te klikken. Je kan dan een verzoek indienen om je van deze lijst te verwijderen. Daarna is het even afwachten tot de aanvraag in behandeling wordt genomen.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes, Su Ling
Bekijk origineel berichtIk heb het even nagevraagd en je wordt geblokkeerd op een externe blacklist bij Spamhaus. Wanneer je op de link klinkt, dien je op PBL184122 te klikken. Je kan dan een verzoek indienen om je van deze lijst te verwijderen. Daarna is het even afwachten tot de aanvraag in behandeling wordt genomen.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes, Su Ling
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.