Hallo mijn app van tele2 is zomaar gestopt.Hoe is dat mogelijk
Mijn app van tele2 is zomaar gestopt.Hoe kan dat
Bladzijde 1 / 1
Heb je toevallig de meest recente versie gedownload? Soms moet je updaten. Download de meest recente versie, om te updaten. Dus ik adviseer je de meest recente versie te downloaden.
Werkt het op de pc wel? Dus op de computer? Controleer dat even via:
https://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Werkt het op de pc wel? Dus op de computer? Controleer dat even via:
https://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Op mijn pc doet hij het wel.
Op de pc doet hij het wel
Heb je de app al geüpdatet?
Of je de app al geüpdatet hebt?
Hoi Jacqueline,
Het wil soms voorkomen dat de App vast loopt, wij werken hard om dit zo snel mogelijk te verbeteren!
Zou je de App een willen verwijderen van je telefoon en daarna opnieuw kunnen installeren, dit doet vaak wonderen.
Groetjes, Maris
Het wil soms voorkomen dat de App vast loopt, wij werken hard om dit zo snel mogelijk te verbeteren!
Zou je de App een willen verwijderen van je telefoon en daarna opnieuw kunnen installeren, dit doet vaak wonderen.
Groetjes, Maris
Mag ik ook even reageren, op mijn vorige Samsung Galaxy S5 mini werkte de app perfect, heb mijn abonnement verleden week verlengd, met een nieuwetelefoon, de Huawei P9, maar krijg de app niet aan de praat, eraf gooien en opnieuw installeren bied geen uitkomst......
@SimRick
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Maris
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Maris
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.