Ik heb zojuist de mijntele2 app gedownload. Echter lukt het me niet om in te loggen.
Hij blijft aangeven dat mijn wachtwoord niet goed is. Die is toch hetzelfde als de inlog op de site?
Als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord kwijt ben dan moet ik mijn emailadres opgeven. Daarna krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan en ontvang ik ook geen email met een wachtwoord.
Activeren kan ook niet want ook dat levert een foutmelding op.
Hoe kan ik nu inloggen?
Edit: Ik heb de Lenovo (Motorola) Moto G4 en die draait op Android 7.0
beantwoord
Inloggen MijnTele2 app lukt niet
Beste antwoord door Frenk van Tele2
Bedankt voor je gegevens Bianca! Ik zie nu waar het misgaat.
Je neemt bij ons een abonnement af voor vaste diensten maar de MijnTele2 app is momenteel uitsluitend te gebruiken door onze mobiele klanten.
We zijn wel bezig met het verbeteren van de weergave van onze websites op mobiele telefoons, je zou via de browser van je telefoon alsnog in moeten kunnen loggen.
Bekijk origineel berichtJe neemt bij ons een abonnement af voor vaste diensten maar de MijnTele2 app is momenteel uitsluitend te gebruiken door onze mobiele klanten.
We zijn wel bezig met het verbeteren van de weergave van onze websites op mobiele telefoons, je zou via de browser van je telefoon alsnog in moeten kunnen loggen.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.