Hallo,
Onze familie heeft 2 mobiele abonnementen onder 1 emailadres staan. Helaas kunnen we nu niet met het 2 abonnement inloggen op mijn tele2. Kan ik het 2 abonnement overzeten naar een nieuw emailadres zodat ik daarmee kan inloggen?
beantwoord
Mijn tele2 2 abonnementen onder 1 emailadres
Beste antwoord door Frenk van Tele2
Hoi Digity, welkom op het forum!
Wat je wilt is goed mogelijk. Als je al een tweede e-mailadres paraat hebt dan is het in een paar minuten geregeld. Het makkelijkste doe je dit als volgt:
Je huidige e-mailadres noem ik e-mailadres 1 en je nieuwe e-mailadres noem ik e-mailadres 2
-Log in op MijnTele2 met e-mailadres 1. Ga naar Je Account > Accountgegevens. Bij het kopje 'Login-gegevens' kan je een andere gebruikersnaam instellen. Voer hier e-mailadres 2 in.
-Er wordt een bevestigingsmail gestuurd. Volg de link in de mail die we naar e-mailadres 2 hebben gestuurd om de wijziging te voltooien.
-Ga opnieuw naar de inlogpagina van MijnTele2. Kies "Eerste keer inloggen?" en vul daar e-mailadres 1 in.
-Je krijgt een mailtje om het account te activeren van het abonnement waar je tot nu toe niet bij kon. Zodra je de activatie heb afgerond kan je voortaan op beide accounts inloggen.
Laat me weten of het lukt 🙂
Bekijk origineel berichtWat je wilt is goed mogelijk. Als je al een tweede e-mailadres paraat hebt dan is het in een paar minuten geregeld. Het makkelijkste doe je dit als volgt:
Je huidige e-mailadres noem ik e-mailadres 1 en je nieuwe e-mailadres noem ik e-mailadres 2
-Log in op MijnTele2 met e-mailadres 1. Ga naar Je Account > Accountgegevens. Bij het kopje 'Login-gegevens' kan je een andere gebruikersnaam instellen. Voer hier e-mailadres 2 in.
-Er wordt een bevestigingsmail gestuurd. Volg de link in de mail die we naar e-mailadres 2 hebben gestuurd om de wijziging te voltooien.
-Ga opnieuw naar de inlogpagina van MijnTele2. Kies "Eerste keer inloggen?" en vul daar e-mailadres 1 in.
-Je krijgt een mailtje om het account te activeren van het abonnement waar je tot nu toe niet bij kon. Zodra je de activatie heb afgerond kan je voortaan op beide accounts inloggen.
Laat me weten of het lukt 🙂
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.