ik heb een vraag ik heb anderhalve week facturen overgemaakt met het klokje dus de vraag is is het geld bij jullie aan gekomen hoeveel dagen gaat het duuren dat het klokje weg is
vriendelijke groet naomi
beantwoord
het klokje achter het factuur
Beste antwoord door Frenk van Tele2
Hoi naomi1345, welkom op ons forum!
Met het klokje verwijs je naar de betaalstatus op MijnTele2, klopt dat? Een klokje zou je nooit lang moeten zien; als die er langer dan 24 uur staat is er wellicht iets aan de hand. Als je de cache en cookies van je browser verwijderd en nogmaals inlogt op MijnTele2 zie je dan nog steeds een klokje?
Ter info: het verwerken van een normale betaling zou nooit langer dan 5 dagen moeten duren mits de juiste betaalgegevens zijn gebruikt.
Bekijk origineel berichtMet het klokje verwijs je naar de betaalstatus op MijnTele2, klopt dat? Een klokje zou je nooit lang moeten zien; als die er langer dan 24 uur staat is er wellicht iets aan de hand. Als je de cache en cookies van je browser verwijderd en nogmaals inlogt op MijnTele2 zie je dan nog steeds een klokje?
Ter info: het verwerken van een normale betaling zou nooit langer dan 5 dagen moeten duren mits de juiste betaalgegevens zijn gebruikt.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.