Skip to main content
beantwoord

het klokje achter het factuur


naomi1345
ik heb een vraag ik heb anderhalve week facturen overgemaakt met het klokje dus de vraag is is het geld bij jullie aan gekomen hoeveel dagen gaat het duuren dat het klokje weg is
vriendelijke groet naomi

Beste antwoord door Frenk van Tele2

Hoi naomi1345, welkom op ons forum!

Met het klokje verwijs je naar de betaalstatus op MijnTele2, klopt dat? Een klokje zou je nooit lang moeten zien; als die er langer dan 24 uur staat is er wellicht iets aan de hand. Als je de cache en cookies van je browser verwijderd en nogmaals inlogt op MijnTele2 zie je dan nog steeds een klokje?

Ter info: het verwerken van een normale betaling zou nooit langer dan 5 dagen moeten duren mits de juiste betaalgegevens zijn gebruikt.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Frenk van Tele2
  • Oud moderator
  • 203 reacties
  • Antwoord
  • 14 mei 2017
Hoi naomi1345, welkom op ons forum!

Met het klokje verwijs je naar de betaalstatus op MijnTele2, klopt dat? Een klokje zou je nooit lang moeten zien; als die er langer dan 24 uur staat is er wellicht iets aan de hand. Als je de cache en cookies van je browser verwijderd en nogmaals inlogt op MijnTele2 zie je dan nog steeds een klokje?

Ter info: het verwerken van een normale betaling zou nooit langer dan 5 dagen moeten duren mits de juiste betaalgegevens zijn gebruikt.

naomi1345
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 14 mei 2017
ik ga ff kijken hoe je dat moet doen met die cache en cookies verwijderd

naomi1345
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 14 mei 2017
ik heb gewoon via internetbankieren gedaan het betalen

Frenk van Tele2
Als je er met je browsegeschiedenis niet uitkomt check dan deze handige link. Laat me weten of het lukt 🙂

BaardDraakje
  • Goldmember
  • 28 reacties
  • 14 mei 2017
@Naomi1345

Toen je via internetbankieren de factuur hebt overgemaakt, heb je toen ook je klantnummer en betreffende factuur nummer bij de omschrijving vermeldt?

naomi1345
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 14 mei 2017
ja dat heb ik zeker gedaan

Frenk van Tele2
Een klokje zou verder weinig met de betaling te maken moeten hebben; het kan betekenen dat we je betaling nog aan het verwerken zijn maar dat betekent per definitie dat we je betaling al ontvangen hebben :)

Daarom zou je nooit langdurig een klokje moeten zien.

naomi1345
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 14 mei 2017
maar hoelang denk je dat het gaat duren kan ik daarna me diensten weer gebruiken

Frenk van Tele2
Je kan je diensten niet gebruiken? Sorry, dat had ik nog niet begrepen :)

Ik neem graag even poolshoogte. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!

naomi1345
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 14 mei 2017
mb en de sms en het bellen

Frenk van Tele2
Bedankt voor je gegevens!

Voor zover ik kan zien ben je afgesloten vanwege een betalingsachterstand maar zijn alle facturen al betaald per 26 april. Als ik inlog op je MijnTele2 omgeving zie ik ook allemaal groene vinkjes :)

Ik heb de afsluiting er meteen voor je afgehaald. Sorry dat dit niet automatisch is gebeurd!

Je gaf aan anderhalf week geleden nog te hebben betaald - je geld is binnen maar omdat er niets te betalen viel hebben we deze betaling als tegoed in ons systeem gezet. We zullen dit volgende maand met je factuur verrekenen en het restant wordt dan automatisch teruggestort.

naomi1345
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 14 mei 2017
Maar kan ik mijn diensten nu gebruiken ?

Frenk van Tele2
Klopt 🙂 je bent weer aangesloten en kan volledig gebruik maken van je diensten.

naomi1345
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 14 mei 2017
Ben heel blij hahah dank je wel maar ff ander vraag kan je misschien ook zien waarnemer ik me telefoon abonoment kan verlengen

Frenk van Tele2
Dat mag al :)

Je huidige abonnement loopt nog tot augustus maar een verlenging kan je vier maanden van tevoren al vastleggen. Geen probleem dus 😉

Frenk van Tele2
Topic gesloten 🙂