Ik wil een nieuw account activeren, aangezien ik een nieuwe klant ben.
Dit lukt niet en ik krijg: Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.
Ik zie meerdere mensen die dit probleem hebben, maar een structurele oplossing kan ik niet vinden.
Via internet / computer kan ik ook niks en krijg precies hetzelfde.
App is al een keer opnieuw geinstalleerd
beantwoord
Tele2 app werkt niet: "Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer"
Beste antwoord door Frenk van Tele2
Hoi cornelvis! Welkom op ons forum.
De melding die je krijgt wijst er meestal op dat je een e-mailadres (gebruikersnaam) gebruikt die bij ons bekend is. Zal ik dat voor je checken? Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.
Ik zie je gegevens tegemoet!
Bekijk origineel berichtDe melding die je krijgt wijst er meestal op dat je een e-mailadres (gebruikersnaam) gebruikt die bij ons bekend is. Zal ik dat voor je checken? Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.
Ik zie je gegevens tegemoet!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.