Tele2,
Mijn app werkt niet, zodra ik inlog wordt ik er direct weer uitgegooid. Password wordt wel gevalideerd, want bij fout pw krijg ik de juiste melding dat pw fout is. Ik kan via de website wel inloggen. Kortom ik lijk in te loggen, maar krijg weer een nieuw inlogscherm terug met leeg pw veld. Mijn toestel is een oneplus3. Met android 7.1.1.
Mvg Mark
beantwoord
Tele2 app werkt niet, de webpagina Mijn Tele2 werkt wel
Beste antwoord door Jurrien van Tele2
Hoi Mark!
Ik heb het probleem dat je ervaart overlegd met mijn collega's die met de app aan het werk zijn.
De reden dat de app bij jou op deze manier reageert komt doordat er nog geen informatie in staat. In tegenstelling tot je account op de website waar je al wel wat informatie kunt zien. Vanaf de dag dat je telefoonnummer is overgenomen door Tele2 zal de app je toelaten en alle informatie over je abonnement tonen.
In de tussentijd zal er dus niets aan hoeven te gebeuren 🙂
Groetjes Jurrien
Bekijk origineel berichtIk heb het probleem dat je ervaart overlegd met mijn collega's die met de app aan het werk zijn.
De reden dat de app bij jou op deze manier reageert komt doordat er nog geen informatie in staat. In tegenstelling tot je account op de website waar je al wel wat informatie kunt zien. Vanaf de dag dat je telefoonnummer is overgenomen door Tele2 zal de app je toelaten en alle informatie over je abonnement tonen.
In de tussentijd zal er dus niets aan hoeven te gebeuren 🙂
Groetjes Jurrien
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.