Skip to main content
beantwoord

MijnTele2-app werkt niet meer

  • 24 januari 2017
  • 4 reacties
  • 346 x bekeken

Beste Tele2,

Sinds ongeveer een week werkt de Tele2-app niet meer op mijn iPhone. Ik krijg continu de melding: "We hebben even geen contact. (...) Probeer het later nog eens"

Ligt dat aan mijn telefoon of zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Groet,
Rick

Beste antwoord door Morris

Ja, ik had ook het zelfde probleem, heb de app opnieuw gedownload en het op een andere email overgezet.

Nu werkt hij weer.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 24 januari 2017
Heb je hem al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Roodkapje65
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 28 januari 2017
Lijkt wel chronisch probleem voor IOS gebruikers

  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 4 februari 2017
Ja, ik had ook het zelfde probleem, heb de app opnieuw gedownload en het op een andere email overgezet.

Nu werkt hij weer.

Roodkapje65
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 4 februari 2017
Hij doet het nu inderdaad weer na verwijderen en opnieuw terugzetten. Deze tactiek heeft ook vaak niet gewerkt, nu gelukkig weer even wel.