De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Beste leden, wat kan ik doen als mijn dns server niet reageert op mijn laptop? Ik heb wel gewoon internet op alle andere apparaten
Ik kan Tele2 geen contact op nemen. Thuis internet is afgelopen zondag tot nu toe storing. Ik heb alles voor gedaan resetten, stopcontact veel keer uit gedaan. Het internet doet nog steeds niet tot vandaag. Graag oplossing van jullie hebben. Als ik geen internet hebben, dan kan ik televisie niet kijken.
Ik wil graag weer terug overstappen naar Tele2 (alleen internet). Nu zag ik dat er een aanbieding is van tele2 met internet tot 20 mb/s. Echter, wanneer ik op bestellen klik en een postcode check doe komt er uit dat er meer mb/s mogelijk zijn op mijn adres en word ik doorgestuurd naar een duurder abonnement van t-mobile. Dit wil ik alleen niet, 20mb/s is meer dan genoeg en als ik die van t-mobile afsluit betaal ik meer, ivm meer mb/s, maar wat in mijn geval dus niet nodig is. Hoe kan ik gewoon kiezen voor het bestellen van het tele2 abonnement met 20 mb/s?
ik heb ruim 1 jaar s'avonds slechte internet verbinding. Overdag heb ik 50 mbps download en s-avond tussen 19:30 / 22:00 zakt het zelfs tot 10 mbps.ik heb tele2 diverse malen gebeld over deze probleem. Elke keer wordt de metingen gevraagd en wordt verder niets uitgevoerd. laats ( 1e week oktober) heb ik nogmaals de metingen doorgegeven en zou binnen 5 werkdagen teruggebeld worden. Ze hebben weer niet teruggebeld.enige keuze wat overblijf opzeggen/overstappen naar andere provider.
Sinds vanochtend werkt mijn internet niet. Modem 3x gereset. DSL-lampje brandt, wereldbol niet. Modem geeft aan dat er connectie is met DSL maar ADSL blijft op “connecting...” staan
Mijn internet blijft na resets, kabels er opnieuw aangesloten mega traag vooral de upload. Werkte tot gister morgen prima maar nu ik ook mee thuis werk is dit echt niet te doen.
Hi! Ik zie alleen topics waar er geen internet is bij mij is er wel internet, maar…DSL is enige constante groene lampje, power is constant rood en internet/tv en wireless zijn als een gek aan het knipperen. Internet is niet stabiel en valt soms uit- ben er erg afhankelijk van gezien in quarantaine ik online mijn lessen moet volgen. Reset al geprobeerd maar zonder succes. Iemand een idee..? Het is een technicolor- Gr,Charlotte
Hallo, Sinds vorige week heb ik een verhoging in mijn latency op league of legends van rond de 15-20 ms consistent naar 55-60 consistent. Ik heb nagecheckt met andere thuis en het gebeurt alleen als er een connectie naar de league of legends servers wordt gemaakt. Zodra ik een practice game start zie ik mijn latency tijdens het laadt scherm van 11ms omhoog schieten naar 60ms. Andere games hebben geen bijzonderheden, zelfs een andere game van Riot, Valorant, heeft normale latency(20ms). Ik heb van de week van alles geprobeert, het getest en vervolgens weer teruggedraaid(om geen gekke instellingen op mijn computer te houden). Ook gebelt naar tele2 om erachter te komen of ik iets kon doen maar niks heeft geholpen. Alles aan mijn eind lijkt normaal dus het kan niet anders dan dat het aan Tele2 ligt. Ik voel me een beetje machteloos nu. Is er iets tussen de Riot servers van league en Tele2 aan de hand? Links die op hetzelfde probleem duiden:https://forum.kpn.com/internet-9/league-of-lege
Net gebeld met helpdesk, maar de medewerker kon me niet verder helpen en zag ook niet het probleem. Het zit zo: mijn internet viel vorige week weg, uiteindelijk na veel geprobeer modem gereset via achterkant. Daarna kreeg ik op laptop in browser scherm van Tele 2 met tekst 'Stel je draadloze verbinding in' en 'Nu is het een eitje, volg gewoon de vier stappen…' (De medewerker aan de lijn kwam dit niet bekend voor.) Maar hij loopt dan vast bij vierde stap met dat zandlopertje in beeld. Dat gebeurt elke keer. Dan is er de optie handmatig instellen maar daar kom ik niet uit. Iemand tips?Ik heb dus wel internet (hoewel hij zegt 'geen internettoegang'.) Maar moet elke keer als ik laptop aan doe opnieuw verbinding maken en krijg dan dus weer dat Tele-2 scherm met die vier stappen. Het lijkt me ook dat hij nu onbeveiligd is wellicht. Had gehoopt dat medewerker op afstand iets kon betekenen maar begrijp dat dit ivm privacywetgeving ook strikter is geworden. Dan is het extra belangrijk als een
Hallo,We hebben al 3 dagen geen internet gehad en er moet een technicus komen. Tot nu toe hebben we geen bericht ontvangen.mijn telefoonnummer is ..en hier is mijn e-mailadres .. <tekst aangepast door moderator ivm persoonlijke gegevens>
Sinds vanmorgen geen internet. Zowel de Genexis Gigabit als de Technicolor router verschillende malen uit en aangezet. Bovenste drie Lampjes op de Genexis knipperen snel. Ook geen telefoon en TV. Waar gaat het mis?
Hallo, Ik heb een computer van mijn werk en moet nu vanuit huis werken. Ik kan alleen geen gebruik maken van de citrix verbinding. Internet werkt voor de rest wel prima maar ik kom dus niet in de desktop van mijn werk.Hopelijk weet iemand er een oplossing voor Met vriendelijke groet, Naomi
Vaste Internet valt de laatste tijd vaak uit. Maar de WiFi niet . Help
Sinds kort kom ik niet meer via mijn iMac op mijn beheerpagina van een verkoopplatform, die verwijzen me naar de internetsnelheid, die te traag is, en hierdoor niet de CSS geladen wordt. Mijn browsers zijn up to date. Ik heb een eigen webshop en ben dus afhankelijk van deze inkomstenbron. Inloggen met een laptop gaat gekgenoeg wel...Mijn internetsnelheid momenteel is 13,57 Mbps. Daarbij:Al jaren een abonnement lopen via Tele2, jarenlang 29,50 betaald, en sinds kort (misschien ook wel weer een jaar geleden) betalen we 37,- euro per maand. Vanwaar deze stille prijsverhoging? Ook zie ik in mijn gegevens ‘Vaste Telefonie’ staan van 2,00 euro per maand, terwijl we dit nog nooit gehad hebben. Als ik nu een nieuw abonnement afsluit kom ik goedkoper uit, wat kunnen jullie aanbieden of betekenen?
Hoi Tele2, gisteren lag ik na een lange werkdag op de bank te Netflixen, toen mijn laptop de verbinding met het internet verloor. Ook mijn telefoon kon de WiFi niet meer vinden. Op de router zijn geen gekke dingen te zien, voor zover ik weet branden alle juiste lampjes (ook die bij ‘Internet’). Herstarten, kabels eruit, router verplaatsen etc. etc. uiteraard allemaal geprobeerd, want de film begon net spannend te worden. De WiFi is echter op geen apparaat meer te bekennen. Wat te doen?
goedemiddag, Sinds een paar dagen een Internet abo. tele2 light Wanneer ik in de modem ga en kijk bij Broadband connection danzie ik DSL connection internet_over_adsl internet dissconectedgeen internet verbinding , wie kan daar uitleg over geven. ik heb wel wifi ontvangst , de modem is een Tecnicolor TG789bvnheb wel een rode powerlampje , zou deze niet groen moeten oplichten
Ik heb pas een nieuwe modum gekregen om te instaleren. Dit is de eerste keer dat ik bij Tele2 zit.De modum gaat niet aan wanneer ik het in het stopcontact zet. Ook past alleen de telefoondraad bij mij in de muur. Dus heb ik de telefoondraad in de DSL gezet. Ik weet niet of dit zal werken omdat op de modum geen lichtjes gaan branden.Ik vraag me af of ik de internet dus via de telefoonlijn moet doen? En of ik een andere modum nodig heb of hoe ik deze aan doe?
Hallo, Sinds gisteren ontvang ik geen internet. Het groene lampje van DSL blijft steeds knipperen. Heb van alles geprobeerd. Kabels eruit en weer in, reset gedaan. etc. Het heeft niet kunnen helpen. De modem staat in de woonkamer. Iemand een oplossing?
Hello,I don’t know how to connect my cables. I’m not sure if this is type 3 or 4. I have already connected the modem and TV receiver. But the problem is the connection on the wall on the electricity closet. Please see the photos. Can someone please help me on how to do the connection? Now tele 2 have sent me a new photo and i am even confused the more. i need help. If its difficult someone should connect me to a mechanicThank you
Thuiswerken, Netflix of je favoriete items online shoppen, easy! Het belangrijkste wat je hiervoor nodig hebt is een werkende internetverbinding. Nog makkelijker dus want die werkt altijd! But, your worst nightmare came true. Want waarschijnlijk zou je niet op dit topic zijn beland als jouw internet het vlekkeloos deed. Geen man overboord, hier zit je goed!Of jij nu last hebt van een trage vaste verbinding of je internet ligt er helemaal uit, wij gaan jou helpen! In dit topic geven we je een aantal tips om jouw internet weer in no time up and running te krijgen. Heb je issues met wifi? Ook hierover hebben we een super handig topic op onze Community, deze vind je hier!What do we do first? Check it out! Check up! Om een goede, stabiele internetverbinding te krijgen is het natuurlijk belangrijk dat het modem goed is aangesloten. Klinkt logisch maar kijken kan geen kwaad! Wellicht is de kat van de overbuurvrouw naar binnengeglipt en heeft de kabels er uit getrokken.Zo, waar moet je dan op
Als ik via de site van tele 2 controleer welk soort verbindingen op mijn nieuwe adres mogelijk zijn, wordt aangegeven dat er adls verbinding beschikbaar is. Als ik een check doe waarbij meerdere profiders worden weergegeven om een vergelijking te doen zie ik dat ik alleen glasvezel heb. Ik zou graag een adsl verbinding willen omdat het goedkoper is en ik niet wil betalen voor meer mbits en een duurdere glasvezel terwijl ik deze niet nodig heb. Kan ik er van uit gaan dat de postcode check bij tele 2 klopt en ik een abonnement met adsl verbinding kan afsluiten?
Waarschijnlijk ben je bij dit topic beland omdat je een overstap naar Tele2 overweegt. *happy dance* Je bent hier aan het juiste adres! Je leest hier precies hoe jij deze overstap kunt fixen en hoe wij je gaan helpen hierbij! Hoe werkt het?Wij zijn super blij dat jij bij onze Tele2-familie wil komen! We helpen je hier graag bij met een overstapservice. What’s next?Bel ons gratis sales nummer 0800-1602. Tele2 regelt dan de opzegging bij je huidige provider. Super chill wan je hoeft hier zelf niets voor te doen! Good to know:Overstappen naar Tele2 kan alleen op het woonadres dat op dit moment bekend is bij je huidige provider.Tip: Wil je je vaste nummer behouden? Zeg dan je nummer niet zelf op, want dan kan Tele2 je nummer niet overnemen. Ja dit wil ik!Oke, we snappen dat je het liefst direct al gebruik wil maken van onze Tele2 diensten. Blijf scherp want er zijn een aantal dingen die je hiervoor nog dient te doen!STAP 1. CONTROLEER JE HUIDIGE ABONNEMENT(EN)Bekijk het contract van je hui
hypothetische vraag:Ik leak mijn (public) IP ergens door op een stream ergens in te loggen of dergelijken.Waar kan ik dan terecht om mijn publieke ip te veranderen bij tele2?
Beste Tele2 support, Ik heb sinds paar weken heel slecht VDSL2 verbinding.1 jaar geleden haalde ik 50Mbps down en 10 Mbps up, maar sinds paar weken haal ik maar 16 Mbps down en 10 Mbps up.Sinds vandaag op eens 12 Mbps down en 10 Mbps up. Wat is er aan de hand?Zouden jullie me kunnen helpen met mijn verbinding te verbeteren, ik ben helaas al van plan om Tele2 te verlaten, maar alstublieft help mij even met goede laatste 2 weken internet ervaring. Groetjes,Widita De DSL Link information:Link Status Up Modulation Type VDSL2 Actual Rate(Up/Down) 10111/12287 kbps Attainable Rate(Up/Down) 26163/49021 kbps Noise Margin(Up/Down) 17.7/30.4 dB Line Attenuation(Up/Down) 2.3/7.9 dB Output Power(Up/Down) -12.2/13.2 dBm Data Path(Up/Down) Fast/Interleaved Interleave Depth(Up/Down) 1/8 Interleave Delay(Up/Down) 0/0 ms INP(Up/Down) 81/78 symbols Profile 17a Showtime Start 20 h 59 min 51 s LinkEncap G.993.2_Annex_K_PTM CRC Errors(Up/Down) 0/0 FEC Errors(Up/Down) 0/0
Hallo allemaal heb 14 dagen geleden een nieuw modem in mijn strot geduwd gekregen. Had het overigens ook kunnen weigeren maar had er toch een positieve gedachte bij dat het een verbetering zou zijn voor beide partijen, de provider en de gebruiker. Helaas, dus niet helemaal waar. Na het installeren van het nieuwe modem, wat is overigens goed is verlopen, ben ik er achter gekomen dat op het eind van het liedje mijn download snelheid is gekelderd van 40 Mbps naar 20 Mbps vandaag de dag. Heb daar 14 dagen geleden een melding van gemaakt via het officele kanaal van tele2 maar heb daar tot op heden nog geen antwoord op mijn vraag gekregen waarom de snelheid is afgeroomd zonder enige vorm van aanpassing van het abonnementsgeld per maand. Heb naar aanleiding van dit gebeuren toch de volgende opmerking c.q. vraag. Ben overigens vanaf 2015 ( te vrede) klant van tele2, internet en portable telefoon en heb tot voor deze kwestie geen problemen gehad met de geleverde diensten. Allereerst verbaas ik
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.