beantwoord

Internet thuis VDSL2 verbinding plotseling heel erg verslechterd

  • 26 August 2020
  • 1 reactie
  • 199 x bekeken

Beste Tele2 support,

 

Ik heb sinds paar weken heel slecht VDSL2 verbinding.

1 jaar geleden haalde ik 50Mbps down en 10 Mbps up, maar sinds paar weken haal ik maar 16 Mbps down en 10 Mbps up.

Sinds vandaag op eens 12 Mbps down en 10 Mbps up.

 

Wat is er aan de hand?

Zouden jullie me kunnen helpen met mijn verbinding te verbeteren, ik ben helaas al van plan om Tele2 te verlaten, maar alstublieft help mij even met goede laatste 2 weken internet ervaring.

 

Groetjes,

Widita

 

 

De DSL Link information:

Link Status Up Modulation Type VDSL2 Actual Rate(Up/Down) 10111/12287 kbps Attainable Rate(Up/Down) 26163/49021 kbps Noise Margin(Up/Down) 17.7/30.4 dB Line Attenuation(Up/Down) 2.3/7.9 dB Output Power(Up/Down) -12.2/13.2 dBm Data Path(Up/Down) Fast/Interleaved Interleave Depth(Up/Down) 1/8 Interleave Delay(Up/Down) 0/0 ms INP(Up/Down) 81/78 symbols Profile 17a Showtime Start 20 h 59 min 51 s LinkEncap G.993.2_Annex_K_PTM CRC Errors(Up/Down) 0/0 FEC Errors(Up/Down) 0/0
icon

Beste antwoord door pipodeclown 27 August 2020, 00:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7

Het lijkt te liggen aan de verbindingssnelheid van het modem met de (KPN) centrale. Het beste en snelste is om morgen de klantenservice te bellen, zodat zij dit ook kunnen constateren middels een lijn meting. Zij kunnen dan controleren of bij Tele2 de juiste snelheid staat ingesteld en desnoods een monteur aansturen.

Wat je zelf eerst nog zou kunnen proberen is je modem terugzetten naar fabrieksinstellingen door het pinnetje aan de achterkant een paar seconden in te drukken. Je dient daarna wel de WiFi verbinding van je apparatuur opnieuw in te stellen.