beantwoord

Sinds gisteren ontvang ik geen internet thuis

  • 28 August 2020
  • 7 reacties
  • 227 x bekeken

Hallo, 

Sinds gisteren ontvang ik geen internet. Het groene lampje van DSL blijft steeds knipperen. Heb van alles geprobeerd. Kabels eruit en weer in, reset gedaan. etc. Het heeft niet kunnen helpen. 

De modem staat in de woonkamer.

 

Iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Krimo 1 September 2020, 17:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Is 'in de woonkamer'. ook het isra punt? Meestal zit dat in de meterkast en dat is het punt waar je het beste resultaat voor het modem bereikt.

Reputatie 7

Is dit op jou van toepassing? https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-internet-problemen-noord-holland-80669

Is 'in de woonkamer'. ook het isra punt? Meestal zit dat in de meterkast en dat is het punt waar je het beste resultaat voor het modem bereikt.

 

Beste Eric,

 

Ik maak geen gebruik van een isra punt. Wel van een wandcontactdoos. Nooit problemen mee gehad tot nu toe. 

Is dit op jou van toepassing? https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-internet-problemen-noord-holland-80669

 

Beste pipodeclown,

 

Dat is niet van toepassing op mij. (Zuid Holland)

Reputatie 7

Het beste is dan om de klantenservice te bellen, die zijn ook op zaterdag bereikbaar. Zij kunnen een lijn controle doen en desnoods een monteur aansturen of een nieuw modem toesturen.

Het is eindelijk opgelost, dankzij de monteur. Het probleem lag buiten. 

 

Dank voor het meedenken.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Krimo,
Bedankt voor jouw update! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje.
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent: