beantwoord

Is een Adsl internet verbinding mogelijk op mijn adres?

  • 2 September 2020
  • 2 reacties
  • 181 x bekeken

Als ik via de site van tele 2 controleer welk soort verbindingen op mijn nieuwe adres mogelijk zijn, wordt aangegeven dat er adls verbinding beschikbaar is. Als ik een check doe waarbij meerdere profiders worden weergegeven om een vergelijking te doen zie ik dat ik alleen glasvezel heb. Ik zou graag een adsl verbinding willen omdat het goedkoper is en ik niet wil betalen voor meer mbits en een duurdere glasvezel terwijl ik deze niet nodig heb. Kan ik er van uit gaan dat de postcode check bij tele 2 klopt en ik een abonnement met adsl verbinding kan afsluiten? 

 

icon

Beste antwoord door eric 2 September 2020, 12:09

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Heb je een telefoonleiding liggen? 

Reputatie 7
Badge +12

De basis database die Tele2 gebruikt is van het lijnen netwerk dat door KPN wordt beheerd.

Als je bij jou in de meterkast kijkt, zie je dan een ISRA punt? 

Als je iets van deze ziet, dan is mijn theorie dat de verglijkings site waar je alleen maar glasaansluiting ziet er baat bij heeft om glasverbindingen te verkopen. (hogere waarde).

Kijk anders eens op de postcode checker van T-Mobile of daar ook koper verbindingen (tot 100 MB) wordt aangeboden? Dan heb je een check van zowel Tele2 als T-Mobile en als je dan ook het aansluit punt hebt gevonden is het een veilig idee om de goedkope ADSL aansluiting van Tele2 te bestellen.