beantwoord

Internetsnelheid en Abbonnement

  • 22 September 2020
  • 1 reactie
  • 97 x bekeken

Sinds kort kom ik niet meer via mijn iMac op mijn beheerpagina van een verkoopplatform, die verwijzen me naar de internetsnelheid, die te traag is, en hierdoor niet de CSS geladen wordt. Mijn browsers zijn up to date. Ik heb een eigen webshop en ben dus afhankelijk van deze inkomstenbron. Inloggen met een laptop gaat gekgenoeg wel...

Mijn internetsnelheid momenteel is 13,57 Mbps.

 

Daarbij:

Al jaren een abonnement lopen via Tele2, jarenlang 29,50 betaald, en sinds kort (misschien ook wel weer een jaar geleden) betalen we 37,- euro per maand. Vanwaar deze stille prijsverhoging? Ook zie ik in mijn gegevens ‘Vaste Telefonie’ staan van 2,00 euro per maand, terwijl we dit nog nooit gehad hebben.  Als ik nu een nieuw abonnement afsluit kom ik goedkoper uit, wat kunnen jullie aanbieden of betekenen?

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 23 September 2020, 00:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7

Als die laptop ook gebruikmaakt van jouw internet verbinding, dan is er dus niets mis met je verbinding.

Tele2 levert alleen nog ADSL light, de snellere abonnementen worden alleen nog aangeboden via T-Mobile (Tele2 en T-Mobile zijn gefuseerd). De abonnementen en prijzen staan gewoon op de website.