beantwoord

internet werkt niet na installatie

  • 2 September 2020
  • 3 reacties
  • 222 x bekeken

Ik heb pas een nieuwe modum gekregen om te instaleren. Dit is de eerste keer dat ik bij Tele2 zit.

De modum gaat niet aan wanneer ik het in het stopcontact zet. Ook past alleen de telefoondraad bij mij in de muur. Dus heb ik de telefoondraad in de DSL gezet. Ik weet niet of dit zal werken omdat op de modum geen lichtjes gaan branden.

Ik vraag me af of ik de internet dus via de telefoonlijn moet doen? En of ik een andere modum nodig heb of hoe ik deze aan doe?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 3 September 2020, 10:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @sv.eerden,
Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! Bedankt voor jouw uitleg, het is dus niet helemaal lukt met de installatie van jouw nieuwe modem. Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk online wilt zijn.
Geen probleem, daar hebben wij een aantal oplossingen voor. Op onze website staat een handige instructie pagina voor intstalleren van jouw internet thuis met video’s, bekijk het hier! Als dit niet lukt dan kan je ook contact opnemen met onze telefonische klantenservice (020-754 4444), die kunnen jou begeleiden met het installeren. We hebben nu ook een nieuwe functie ‘picture support’ waarmee je tijdens het gesprek een foto kan maken van jouw modem en deze delen met de klantenservice. Zo word je nog beter geholpen! Laat je ons weten of het is gelukt? Mocht je er niet uitkomen kan je dan foto’s maken van jouw situatie thuis (modem / aansluiting) en deze hier in het topic plaatsen zodat de Community jou verder kan helpen? We staan voor je klaar! :muscle:

Het is me gelukt de modem aan te sluiten, maar het DSL lampje blijft alleen maar knipperen. 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @sv.eerden,

Bedankt voor jouw update! Ben jij inmiddels al online? Als je nog niet online kan met jouw modem dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (020-754 4444), die kunnen jou begeleiden met het installeren. Laat je ons weten of het is gelukt? Mocht je er niet uitkomen kan je dan foto’s maken van jouw situatie thuis (modem / aansluiting) en deze hier in het topic plaatsen zodat de Community jou verder kan helpen? We staan voor je klaar! :muscle: