De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hallo,Ik heb binnen 2 weken na het einde van mijn abonnement de apparatuur terug gestuurd volgens instructies van jullie. Echter kreeg ik vandaag een herinnering brief.. probleem is dat ik wel het verzend bewijs heb... Alleen is hij meegewassen in de was... De code ed is helaas niet meer leesbaar. Stom... Maar het is eenmaal gebeurt en normaal heb ik eigenlijk ook nooit gehad dat een pakket niet is aangekomen en ik dit nodig zou moeten hebben. Ik heb op internet opgezocht of deze code via het postnl punt nog is op te vragen maar dit is volgens mij niet mogelijk.. Ik heb wel datum en tijd wanneer heb ongeveer ingecheckt is bij het post nl punt . Ik baal hier ontzettend van, wellicht kunnen jullie mij helpen?
Beste mensen, Ik heb op dit moment een thuis internet-abonnement op mijn naam staan. Dit abonnement wil ik op de naam zetten van mijn zusje (i.v.m. een verhuizing). Is het mogelijk om zo een naamswijziging door te voeren (inclusief verandering in contactgegevens)?
Na overgang van tele2 naar t-mobile heb ik problemen met de e-mail van versatel.De binnenkomende mails gaat goed, maar wanneer ik het binnenkomende bericht wil verzenden dan krijg ik steeds het bericht terug met de opmerking “Mail Delivery System”: Undelivered Mail Return to Sender.Hoe moet ik dit oplossen?
Onze televisie en internet vallen de hele tijd uit om de 5/10min ongeveer en een minuut later schiet hij weer aan. We hebben geprobeert de router te resetten en we hebben de kabels gecontroleerd van de tv kastjes maar die zijn in orde. En de wifi op inze telefoon doet precies hetzelfde. Helaas is het nog niet opgelost! Wat kunnen we nu nog meer doen?
zonnet het begon in Uden ,een van de eerste providers in Nederland.Tot 2021 kosteloos en weinig problemen.Alle instantie hebben we een van mijn zonnet adressen.Tot dat er iemand van Internlnet op het idee kwam om een nieuwe zonnet in het leven te blazen,makkelijk wat ze zitten in de ict wereld. 6 euro per emailadres wat nu 9 euro word. als het dan werkt is het oke,maar owee als er iets is, het bedrijf is niet te bereiken zelfs niet via de site van zonnet.nlIk adviseer om contact op te nemen met Internlnet je kunt ze bellen op024-7070500 misschien dat dit helptMaandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur. ik ga stoppen met de emailadressen ben zeker een dag bezig alles over te zetten.wat je in 20 jaar allemaal opgebouwd, valt allemaal in duigen.ik vind het een stel oplichter, zakken vullers naar doe met bovenstaande je voor deel en bel ze gewoon ,tot dat ze bereid zijn om jullie te helpen.
Beste Klantenservice van de Tele2, Op 11 oktober heeft Tele2 mij een mail gestuurd met de onderstaande informatie.Je internetverbinding bij Tele2 loopt nog via een KPN-koperaansluiting. KPN houdt op met deze verouderde techniek. Als je niks doet, stopt jouw verbinding en je contract bij ons op 15 december 2022 Kortom: per 15-12-2022 is mijn contract bij Tele2 beëindigd, en de internetverbinding is afgeslotenWaarom heeft Tele2 vandaag dan wel het gehele maandbedrag afgeschreven van € 26,55. Ik neem aan dat ik naar rato de maand december betaal, en niet het volle pond; aangezien mijn contract per 15 december beëindigd is.Alvast dank voor uw reactie en het retourneren van het geld. Fijne dagen gewenst!Hartelijke groeten, Claire KlantenserviceVanmorgen heb ik om half 11 naar de klantenservice gebeld en een medewerker aan de lijn gekregen (zeker niet onvriendelijk), maar hetgeen ik vertelde leek niet goed tot hem door te dringen. Er vielen stiltes/ging traag, alsof de medewerker niet meer a
tv decoder blijft steeds opnieuw opstarten, meldt steeds : bezig met opstarten (interactieve tv), soms een seconde beeld, dan het hele verhaal weer overnieuw. Heb alles, incluis modem een paar maal opnieuw opgestart. Internet werkt wel, alleen de tv decoder dus niet! Wat nu te doen?
Inmiddels is mijn internetsnelheid gedaald tot ver onder de beloofde 13 Mbps down (zie bijlage). Dit begint problematisch te worden met thuiswerken en tv kijken.Ik heb- getest met de laptop met kabel en ipad via wifi: geen verschil- de modem meerdere malen volledig opnieuw opgestart- de kabel tussen modem en telefoonaansluiting vervangen door een andere, kortere kabel Kunt u a.u.b. zorgen dat ik de snelheid weer haal waarvoor ik betaal.
Het lampje op mijn ZTE router brand niet. Ik heb geen internet. Ik heb de kabel een minuut eruit gehad en een paar minuten gewacht, maar het internet lampje gaat niet aan. Alleen wifi en power staan aan op groen. Is er een storing?
Voor een wandelverening verstuur ik maandelijks een nieuwsbrief via Mailchimp.Van de 218 ontvangende mailadressen is er een (1) mailadres waarvoor de maandelijkse nieuwsbrief gebounced wordt (soft bounce).Het is een mailadres van tele2 (het is het enige mailadres van tele2 in ons ledenbestand).Het probleem deed zich voor begin oktober 2022 en begin december 2022. In november is de nieuwsbrief goed ontvangen. Het lijkt een onregelmatig voorkomend probleem. Een jaar geleden heb ik ook al op dit forum hulp gevraagd voor dit probleem. Nadat ik alle gevraagde informatie had doorgestuurd, heb ik daarna niets meer van jullie gehoord.Sinds ongeveer februari dit jaar heeft het probleem zich niet voorgedaan. Misschien dat er in die tijd door tele2 iets is gewijzigd? Dat zou kunnen, maar daar ben ik niet over geinformeerd.Maar nu, ongeveer een jaar later, doet het probleem zich weer voor.Daarom vraag ik wederom of iemand van Tele2 kan kijken wat de oorzaak is. Als wij aan onze kant iets kunnen do
Onze ontvanger is defectDeze valt spontaan uit vaak branden alle lampjes voorop de ontvanger dan resetten dmv stekker losnemen.maar nu is dat stroomkabeltje ook defectspanning valt soms zo weg zou graag een vervangend exemplaar ontvangen
Komen deels emails binnen. Gebruik eM-Client en de Pop3 server werkt niet.Berichten komen wel op mijn iphone.
Wil graag port forwarding voor mijn playstation doen want op dit moment is het heel traag soms bug omdat ik hem niet op open heb heb ingelogd op de router dmz aan en portforwarding cijfers pakt die niet ? Kan iemand me helpen wil graag normaal gamen en niet verslagen worden😅
Mijn mails worden automatisch naar Outlook overgezet/doorgestuurd, waardoor ik mijn Tele2 webmailbox weleens vergeet -op tijd- te legen. De webmailbox loopt dus regelmatig vol en dan worden alle nieuwe mails geblokkeerd. Is er een mogelijkheid de overgezette/doorgestuurde mails AUTOMATISCH uit mijn Tele2 Webmail inbox te verwijderen, zodat ik geen overvolle meer kan krijgen ?Alvast bedankt !Twan
Hallo, na beeindiging van mijn contract krijg ik op de factuur november een bedrag terug. Dit is echter niet overgemaakt. De meneer aan de telefoon zei het wordt op 25 december pas betaald. Nu log ik in op mijntele2 en daar staat “factuur niet betaald!” Hoezo dan? Het is een creditbedrag dus jullie moeten het betalen. Gaat dit wel goed of wordt dit in december nog niet betaald? alvast bedankt
Ik heb op 26 oktober aangegeven te gaan overstappen naar een andere provider. Deze geeft in diverse mails aan dat tele 2 hiervan op de hoogte is en dat de overstap helemaal goed gaat... echter nu een paar dagen voor de daadwerkelijke overstap datum heb ik alleen bericht gehad van de nieuwe provider maar nog niks van tele 2 en als ik inlog in mijn account zie ik ook helemaal niets hiervan. Is dit gebruikelijk?
Hallo,Ik kan plotseling geen e-mails meer verzenden met outlook sinds ik glasvezel kreeg (T-Mobile) met een nieuw modem van tele2/T-mobile. Ik ontvang wel mail, maar kan dus niets meer verzenden??? Heeft dit iets te maken met tele2 dat nu T-mobile is geworden? Lijkt me sterk want ze zijn toch samen en als dat voor mij iets zou veranderen, zouden ze dat toch zeggen.Ik krijg de volgende foutmelding:Verzenden...rapporteert fout (0*80042109): Er kan in Outlook geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.Ook deze melding:Fout (0*80004005): De bewerking is mislukt.Maar wie is mijn provider nou? Ik heb een zonnet e-mailadres. Is het tele2 of is het t-mobile?Ik hoop dat mijn probleem opgelost kan worden want contact opnemen is nog niet zo makkelijk!Bij voorbaat hartelijk dank!
Beste Tele2,Onze TV-ontvanger is onlangs stuk gegaan, hij gaat namelijk niet meer aan.Graag ontvangen wij een nieuwe TV-ontvanger, zodat we weer TV kunnen kijken. Met vriendelijke groet,Peter VerhoefKlantnummer: [verborgen door moderator]
Goedemorgen,Ik heb sinds oktober al diverse brieven gehad met de titel; als je nu niets doet stopt je internet. Ik heb al die maanden niets gedaan, maar toch blijven jullie brieven sturen, telefoontjes waarin niets gezegd wordt. Dit is natuurlijk al heel tegenstrijdig want er zijn al zes brieven verstuurd.. ik word elke dag wel gebeld. En de hoofdzin is als je nu niets doet... Behalve dat het vervelend is, dacht ik gisteren; nou laten we eens kijken wat voor een aanbieding ze hebben. Ik log in, krijg een persoonlijk aanbod;7.50 per maand voor 9 maanden en hierna werd het 27.50 icm een eenjarig contract.Dit leek mij een prima aanbod. Maar als ik het wil bestellen blijft de website aangeven 32.50 per maand. Dus ik bel gisteren met de klantenservice en die man vertelt me dat er een bug op de website is. Vandaag kijk ik weer, weer een mooie aanbieding voor de eerste negen maanden, maar je kan het al raden, in de vervolgstap is de korting weg.. Kunnen jullie dit oplossen, of een fatsoenl
goedeavondU heeft gebruik gemaakt van een overstapservice van trle2 naar T-Mobile Thuis.Hoe krijg ik oude router terug
Nu heb ik Tele2 thuis internet via KPN telefoonkabel. Per 6 december 2022 stopt KPN telefoonkabel. Op 2 november 2022 heb ik een aanbod van T-Mobile gekregen en direct T-Mobile thuis internet aangevraagd. Op 9 november 2022 heb ik een Zyxel T-50 modem gekregen. Op MyTMobile zie ik mijn woning is nog geen glasvezelaansluitingpunt. Moet ik zelf Tele2 opzeggen en wanneer moet ik zelf Tele2 opzeggen?
Mijn wifi werkt niet meer sinds gisteravond.S middags deed hij het nog. Ik heb het modem technicolor BVN. En ook niet alle lampjes branden.Meerdere malen ook de stekkers eruit gehaald en gerest maar mag niet baten. Ook bekabeld internet doet het niet.Ook geprobeerd het wifi kanaal te veranderen zoals ze adviseren in het stappenplan, maar die hele site laad niet eens op mn telefoon waar ik gewoon 5g heb. Ik snap er niks van! Hopelijk kan iemand me nog een tip geven!?
Tot voor kort starte ik de tele2 app. Klikte op chromecast. En klikte op het programma dat ik wilde casten. Nu knalt iedere keer de app eruit op mijn telefoon.Ik kan we kijken op de telefoon zelf maar mag niet meer casten. Dus keek ik via een 2e Android telefoon. TOTDAT.....deze ook de nieuwe Android update kreeg. En zie... hetzelfde probleem met de Tele2 app. Knalt eruit. Dus sinds de update kan de app niet meer casten. By the way, YouTube cast wel gewoon. Dus het ligt aan de tele2 app . Update????Wie heeft de oplossing?
Hoi,Ik heb een probleem met het tv volume. 5 dagen geleden heb ik een nieuwe tv-ontvanger gekregen omdat de oude toe was aan vervanging. Het volume van de radio en 'tv gemist' is zoals het hoort, maar als ik gewoon tv kijk is het volume erg zacht. Ik heb contact gehad met de klantenservice en gisteren een nieuwe tv-ontvanger gekregen. Op de een of andere manier heeft dit niets opgelost. Zou het aan het type ontvanger liggen?
Sinds donderdag 20 oktober doet de vaste telefoon van mijn pa van 84 het niet meer. Na de gebruikelijke stappen, waaronder een nieuwe telefoon, belde ik zaterdag 22 oktober met Tele 2. Er werd een nieuw modem opgestuurd. Dat kwam vandaag, dinsdag 25 oktober, ik heb t nieuwe modem geinstalleerd. Nog steeds geen vaste telefoonlijn. Een keer of 7 Tele 2 gebeld, uiteindelijk met de technische dienst verbonden. De storing ligt niet bij mijn pa, maar aan Tele 2. Helaas werd de verbinding steeds verbroken na 25 minuten in de wacht staan. Opnieuw bellen, weer in de wacht, weer niet met de juiste persoon doorverbonden.Erg vervelend, ook voor mijn pa die slecht ter been is en veel telefoneert.Hoe kan dit snel worden opgelost?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.