Traag internet sinds enige tijd

  • 20 December 2022
  • 2 reacties
  • 82 x bekeken

 

Inmiddels is mijn internetsnelheid gedaald tot ver onder de beloofde 13 Mbps down (zie bijlage). Dit begint problematisch te worden met thuiswerken en tv kijken.

Ik heb

- getest met de laptop met kabel en ipad via wifi: geen verschil

- de modem meerdere malen volledig opnieuw opgestart

- de kabel tussen modem en telefoonaansluiting vervangen door een andere, kortere kabel

 

Kunt u a.u.b. zorgen dat ik de snelheid weer haal waarvoor ik betaal. 

 

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi Paulus, je moet natuurlijk gebruikmaken van de beste en snelste verbinding en daar gaan we je bij helpen! Ik kan dit zelf echter niet voor je controleren, anders had ik het graag direct zelf gedaan. Ik kom namelijk niet in onze Thuis-systemen, maar geen zorgen, mijn collega’s van de telefonische klantenservice en de Chat hebben deze toegang wel. Bel ze even op 020-7544444 of chat via deze pagina. Laat je het me a.u.b. weten of ze het hebben kunnen oplossen? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Paulus, je moet natuurlijk gebruikmaken van de beste en snelste verbinding en daar gaan we je bij helpen! Ik kan dit zelf echter niet voor je controleren, anders had ik het graag direct zelf gedaan. Ik kom namelijk niet in onze Thuis-systemen, maar geen zorgen, mijn collega’s van de telefonische klantenservice en de Chat hebben deze toegang wel. Bel ze even op 020-7544444 of chat via deze pagina. Laat je het me a.u.b. weten of ze het hebben kunnen oplossen? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hi @PaulusV is het inmiddels gelukt met mijn collega's van de klantenservice? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer