KPN stopt telefoonskabel.

  • 11 November 2022
  • 1 reactie
  • 142 x bekeken

Nu heb ik Tele2 thuis internet via KPN telefoonkabel. Per 6 december 2022 stopt KPN telefoonkabel. Op 2 november 2022 heb ik een aanbod van T-Mobile gekregen en direct T-Mobile thuis internet aangevraagd. Op 9 november 2022 heb ik een Zyxel T-50 modem gekregen. Op MyTMobile zie ik mijn woning is nog geen glasvezelaansluitingpunt. Moet ik zelf Tele2 opzeggen en wanneer moet ik zelf Tele2 opzeggen?

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi @WhaChang super goed om te horen dat je voor Glasvezel van T-Mobile hebt gekozen. Wat apart dat My T-Mobile aangeeft dat er geen glasvezelaansluitingspunt is. Ik neem aan dat je straks natuurlijk wel vlekkeloos gebruik kunt maken van Glasvezel. Neem even contact op met onze klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen dit nog eens voor je controleren, de overstap gemakkelijk voor je regelen én je huidige abonnement opzeggen. Als ik zelf toegang had tot de juiste systemen, had ik het graag zelf voor je gedaan, maar mijn collega’s staan voor je klaar!

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi @WhaChang super goed om te horen dat je voor Glasvezel van T-Mobile hebt gekozen. Wat apart dat My T-Mobile aangeeft dat er geen glasvezelaansluitingspunt is. Ik neem aan dat je straks natuurlijk wel vlekkeloos gebruik kunt maken van Glasvezel. Neem even contact op met onze klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen dit nog eens voor je controleren, de overstap gemakkelijk voor je regelen én je huidige abonnement opzeggen. Als ik zelf toegang had tot de juiste systemen, had ik het graag zelf voor je gedaan, maar mijn collega’s staan voor je klaar!

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

Reageer