beantwoord

TV volume

  • 26 October 2022
  • 3 reacties
  • 48 x bekeken

Hoi,

Ik heb een probleem met het tv volume. 5 dagen geleden heb ik een nieuwe tv-ontvanger gekregen omdat de oude toe was aan vervanging. Het volume van de radio en 'tv gemist' is zoals het hoort, maar als ik gewoon tv kijk is het volume erg zacht. Ik heb contact gehad met de klantenservice en gisteren een nieuwe tv-ontvanger gekregen. Op de een of andere manier heeft dit niets opgelost. Zou het aan het type ontvanger liggen?

icon

Beste antwoord door Gerja 27 October 2022, 15:26

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Gerja, allereerst van harte welkom op de Community! Dat is een hele goede vraag, wellicht dat @Floor109 en @Des2000 hét antwoord hebben. Zij zitten vrijwillig op de Community om klanten te helpen, dus het kan soms even duren voordat ze reageren.

Zou je ons alvast iets meer info willen geven. Is het bij alle zenders en alle programma's of alleen bij specifieke zenders en programma's? We horen het graag van je! 😊

Bedankt voor je reactie! Ik ben inmiddels telefonisch geholpen door de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Gerja, superfijn om te horen dat je al bent geholpen! Ik hoop dat je weer lekker normaal TV kunt kijken. 

Groetjes en nog een fijne dag!

Marciano

Reageer