Goedemorgen,
Ik heb sinds oktober al diverse brieven gehad met de titel; als je nu niets doet stopt je internet.
Ik heb al die maanden niets gedaan, maar toch blijven jullie brieven sturen, telefoontjes waarin niets gezegd wordt. Dit is natuurlijk al heel tegenstrijdig want er zijn al zes brieven verstuurd.. ik word elke dag wel gebeld. En de hoofdzin is als je nu niets doet...
Behalve dat het vervelend is, dacht ik gisteren; nou laten we eens kijken wat voor een aanbieding ze hebben.
Ik log in, krijg een persoonlijk aanbod;
7.50 per maand voor 9 maanden en hierna werd het 27.50 icm een eenjarig contract.
Dit leek mij een prima aanbod. Maar als ik het wil bestellen blijft de website aangeven 32.50 per maand.
Dus ik bel gisteren met de klantenservice en die man vertelt me dat er een bug op de website is.
Vandaag kijk ik weer, weer een mooie aanbieding voor de eerste negen maanden, maar je kan het al raden, in de vervolgstap is de korting weg..
Kunnen jullie dit oplossen, of een fatsoenlijke overstapkorting regelen? Ik vind het namelijk een beetje vreemd en het maakt het niet makkelijker. En 32.50 zonder enkele voordelen voor twaalf maanden is gewoon teveel voor alleen internet.
Jullie maken me blij met dode mussen.
Wel interessant is dat het kortingsbedrag elke keer wijzigt als je kijkt. Wellicht is dit iets voor de websitebouwer, en als je een mooie aanbieding voor me hebt dan sta ik ervoor open.
Bedankt.