beantwoord

Nieuw Thuis-abonnement afsluiten

  • 11 November 2022
  • 5 reacties
  • 96 x bekeken

Goedemorgen,

Ik heb sinds oktober al diverse brieven gehad met de titel; als je nu niets doet stopt je internet. 

Ik heb al die maanden niets gedaan, maar toch blijven jullie brieven sturen, telefoontjes waarin niets gezegd wordt. Dit is natuurlijk al heel tegenstrijdig want er zijn al zes brieven verstuurd.. ik word elke dag wel gebeld. En de hoofdzin is als je nu niets doet...

 

 

Behalve dat het vervelend is, dacht ik gisteren; nou laten we eens kijken wat voor een aanbieding ze hebben.

 

Ik log in, krijg een persoonlijk aanbod;

7.50 per maand voor 9 maanden en hierna werd het 27.50 icm een eenjarig contract.

Dit leek mij een prima aanbod. Maar als ik het wil bestellen blijft de website aangeven 32.50 per maand. 

Dus ik bel gisteren met de klantenservice en die man vertelt me dat er een bug op de website is. 

 

Vandaag kijk ik weer, weer een mooie aanbieding voor de eerste negen maanden, maar je kan het al raden, in de vervolgstap is de korting weg..

 

 

Kunnen jullie dit oplossen, of een fatsoenlijke overstapkorting regelen? Ik vind het namelijk een beetje vreemd en het maakt het niet makkelijker. En 32.50 zonder enkele voordelen voor twaalf maanden is gewoon teveel voor alleen internet. 

 

Jullie maken me blij met dode mussen.

 

Wel interessant is dat het kortingsbedrag elke keer wijzigt als je kijkt. Wellicht is dit iets voor de websitebouwer, en als je een mooie aanbieding voor me hebt dan sta ik ervoor open.

 

 

Bedankt.

 

icon

Beste antwoord door eric 11 November 2022, 09:20

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

7,50 per maand is een ongeloofwaardig bedrag. Daar heb je zelfs geen koper internet aansluiting voor.

Het laagste tarief voor glasvezel internet is €35,-

Daar gaan inderdaad aanbiedingen overheen voor x maanden een paar euro korting.

Hier zie je de normale bedragen, je kunt het ook voor jouw postcode nazien.

De veelvuldige brieven zijn bedoeld om de huidige abonnees niet zonder internet te laten zitten straks. Als je al 6 brieven hebt gehad is het toch bijna zover dat koper eruit gaat denk ik.

 Ze hadden beter kunnen zeggen als je nu niets doet sturen we alsnog brieven en blijven we je stalken.

 

Prima dat je het ongeloofwaardig noemt, ik zal een screenshot bijvoegen van de zogenaamde  bug. ( Excuses nu is het 12.50 een dag later.. maar alsnog ongeloofwaardig te noemen blijkbaar)

Ik raad aan dat ze de website updaten. Want dit soort halve informatie is in mijn ogen misleidend, ongeacht of iemand het ongeloofwaardig noemt. 

 

 

 

 

Het is opgelost. Ik ben gebeld met een mooie aanbieding. Dus dat is prima

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Dat is mooi! Wat voor aanbieding heb je kunnen vastleggen?

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Forum.m, super fijn dat @eric je al zo goed heeft geholpen. Ik lees ook dat je gebeld bent en een grandioze deal hebt binnen weten te slepen,  geweldig om te horen! Ik ga er dan ook vanuit dat je met je vraag bent geholpen. Mocht je nog tegen andere vragen aanlopen, dan weet je ons te vinden op de Community!

Groetjes,
Manouk

Reageer