De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Beste, graag uit ik mijn ongenoegen over jullie ‘service’.26 september heb ik mijn verhuizing aangemeld per 31oktober.om problemen te voorkomen, heb ik bewust 5 weken van te voren mijn verhuizing doorgegeven. Per 31 oktober eindigt mijn huidig abonnement bij de woning die ik verlaat. En omdat ik de sleutel al heb, zou 24 oktober het nieuwe contract op het nieuwe adres, met nieuw modem ingaan.de retourdoos heb ik inmiddels ontvangen.het nieuwe modem echter nog niet. Wat betekend dat ik al twee dagen niet kan werken. Afgelopen woensdag gebeld, 3x werd in de wacht de verbinding verbroken. Vrijdag opnieuw gebeld. Tot 4x toe is beloofd dat het modem onderweg was, maar tot op dit moment geen modem, zelfs geen track & trace code dat het modem onderweg is. graag verneem ik wanneer het modem komt en hoe we het abonnement zo aanpassen dat ik niet hoef te betalen voor de dagen dat jullie niet kunnen leveren (terwijl jullie daar 5weken! De tijd voor hadden). alvast bedankt.
mijn tvgids werkt niet. Het geeft “geen informatie” . Ik kan dus niet kijken wat er komt om op te nemen. erg waardeloos. Hardware is amino 550.Heb hem al vaak gereset maar soms alleen de dag en geen dagen vooruit.Bekend probleem bij iemand? Klantenservice krijg ik niet aan de lijn na uur wachten
Ik heb problemen met het bereiken van een Tele2 server. Alle rubrieken van de mail (inbox, verzonden, concepten, prullenbak) bevatten geen berichten ondanks dat er onderaan een aantal staat bij Totaal: (bv inbox: 24) Een naar mijn adres gezonden mail komt niet aan. Een te verzenden mail blijft hangen omdat de server niet reageert. Een van de news.tele2.nl rubrieken bevat een ongelezen bericht (dik gedrukt 1 ) maar de inhoud wordt niet opgehaald.Er staat onderaan ook geen percentage gebruikt geheugen, al heb ik de laatste tijd niet meer gekeken of dat er nog staat.
"Goedeavond,Ik zit met een vervelend probleem. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.Ik heb een vaste telefoon “Gigaset “ waarbij ik regelmatig, wanneer ik wil bellen een “in gesprek toon krijg ". Als ik het knopje van de modem even indruk , “wifi eraf “ en daarna weer indruk ,dan kan ik weer bellen. Vaak gaat het dagen goed en en is er niets aan de hand. Daarna kan het als ik weer eens wil bellen weer “raak “zijn. Heb al contact gehad met tele2 hierover en zij hebben de boel nagekeken . Alles was volgens hen goed en ik heb een nieuwe modem gekregen. Maar helaas , de telefoon heeft nog steeds zeer regelmatig dezelfde kuren. De Gigaset is ,denk ik ,al ruim 7 jaar oud en wordt veelvuldig gebruikt. Zou ik een nieuwe telefoon moeten kopen of is er iets anders aan de hand.Alle tips zijn welkom,Alvast bedankt voor het meedenken, Mieke
Hallo,Ik ben sinds 13-10 overgestapt naar glasvezel van T-Mobile, kreeg een mail dat mijn contract is gedeactiveerd en dat er een retourdoos is verzonden. Maar ik heb nog geen retourdoos ontvangen, wanneer krijg ik die ?
Sinds vanavond ongv. Half 7 doet mijn wifi het niet meer, ondanks dat alle lampjes groen branden op mijn router. Televisie doet het wel, maar verder geen verbinding op mijn apparaten (Telefoon/PC/Xbox). Al honderd keer de router gereset en de kabels bekeken, wifi kanaal veranderd etc. Niks helpt, kan natuurlijk ook geen contact opnemen. Is er een storing?
Goedenmorgen Tele2 Recent geleden hebben wij gebruik gemaakt van de wifiplus abonnement om in ons slaapkamers gebruik te kunnen maken van wifi. Helaas werkt deze wifipunt niet optimaal en hebben we gezien dat we met een wifi router goed op weg kunnen. Is het mogelijk om dit nog terug te brengen? het is nog op tijd want de automatisch betaling is pas 25 oktober. Alvast bedankt voor het antwoord Hayaan
Geen vast internet in Zwijndrecht sinds gisterenavond.
Sinds zaterdagavond 15 okt heb ik een storing met het vaste internet. Het modem geeft wel 3 groene lichtjes voor power, WiFi en internet. WiFi intern werkt prima. Alleen heeft geen van mijn apparaten internet naar buiten.Tele2 TV werkt vreemd genoeg WEL. De dsl verbinding is dus wel technisch functioneel.Ondertussen al tig keer het modem herstart zonder effect. Laptop direct bedraad op het modem maakt niet uit. DNS naamomzetting werkt. Ik kan de ns1 en ns2 van tele2 pingen, maar alles buiten het tele2 netwerk niet (nu.nl / google.nl). Een tracert naar deze url's komt echter niet verder dan 3 hops en stopt bij een versatel router (maar komt dus wel voorbij mijn router)! Http verkeer lukt op geen enkele manier, waardoor functioneel vast internet niet werkt.Gisteren (zondag) via de chatbot contact gehad met Reimer van de helpdesk, die vertelde dat de technische dienst op zoek was naar een oplossing en dat er meerdere meldingen in de regio Rotterdam waren. Het is nu maandagochtend 8 uur en
Is er een storing bekend in mijn gebied (Rotterdam West)? Op de storingspagina kan ik niets vinden. Ik heb meerdere malen alle stappen al doorgelopen om te proberen zelf de verbinding te herstellen, maar tevergeefs. :( Lig er al sinds gisteravond 18/19u uit intussen en de klantenservice is niet bereikbaar tot morgenochtend!
Ik heb per 15 september mijn abonnement opgezegd. Ik kreeg hier ook een bevestigingsmail van en in mijn account staat er ook dat mijn abonnement is beëindigd.Toch kreeg ik vandaag weer een mail met een nieuwe factuur. Hoe kan dit? Kan iemand dit voor mij oplossen?
Mijn contactpersonenlijst in de Webmail is ineens leeg terwijl ik deze niet heb verwijderd, hoe kan dat? Ik heb ook mijn instellingen niet veranderd.
Sinds even na 12 uur geen internet meer. Modem herhaaldelijk gereset, kabel tussen modem en ptt-aansluiting vervangen. DSL-lampje gaat niet aan (knippert ook niet)sittardinmiddels bijna 30 min in de wacht bij de klantenservice… kort na begin een melding dat de wachttijd meer dan 5 min is…maar geen schatting hoe lang het ongeveer kan duren. Daarna geen enkele update meer.Heb verbinding met klantenservice (service?!) verbroken. Triest…
Al geruim 24 uur geen WiFi verbinding in Rozenburg en zelfs Brielle niet . Ffttt lekker handig met online les te volgen
Sinds zondagavond kan ik niet meer inloggen op mijn versatel mail (in Outlook automatisch ww). Is er weer een storing die nergens vermeld wordt?
Tweede Interactieve TV-ontvanger werkt niet meer op slaapkamer. In huiskamer werkt Interactieve TV-ontvanger perfect.Heeft het steeds gedaan opeens geen signaal meer, wat is er aan de hand en wat is er aan te doen?nieuwe Interactieve TV-ontvanger , of kan Tele2 service een oplossing.Wat kan ik er zelf aan doen virtuele hulp van Tele2 snapt er niets van, of ik vraag het niet goed.Graag een snelle reactie, wij kijken vaak tv in onze slaapkamer.In afwachting van een snelle en positieve reactie.Met vriendelijke groet:Ab.Schreuder
Hi,Per 30-9 is mijn ADSL abonnement opgezegd en ben van provider gewisseld.Jullie hebben dit administratief prima snel geregeld echter in de laatste mail die ik op 30-9 kreeg stond (oa): “Als het goed is heb je al een retourdoos van ons ontvangen. Daarin moet je de apparatuur binnen 14 kalenderdagen terugsturen. Als je dat niet doet, moeten wij helaas € 99,- in rekening brengen.”Je voelt hem al aankomen, ik heb dus nog geen doos ontvangen. Kunnen jullie helpen?
Hallo,De afgelopen drie dagen kunnen we alleen NL 1,2 en 3 ontvangen. De rest doet het niet. Opnieuw opstarten zorgt er niet voor dat we de zenders weer gaan zien. Wat nu?
Ik heb een keertje contact gehad met de klantenservice ze zeiden dat ik een nieuwe router en betere wifi door paar euro meer te betalen daar was ik helemaal mee akkoord maar het is nu paar maanden geleden en heb nog steeds slecht wifi en geen router.
Zowel mijn thuis internet als mijn mobiele internet van tele2 liggen eruit. Dit gebeurt steeds vaker. De links van tele2 om dit zelf op te proberen te lossen werken niet! Telefonisch en via chat lukt het ook niet om contact te krijgen met tele2! Is er nog een andere manier om wel contact met ze te krijgen? Het online contactformulier lijkt verdwenen?! en een email adres hebben ze al heel lang niet meer... Hoop dat er iemand nog een contact mogelijkheid heeft. Ik moet nu alweer een nachtdienst last minute afzeggen omdat ik geen werkend internet heb, dit gaat me mijn baan kosten.
Mijn tv decoder doet het al een paar maanden niet helemaal goed.Soms loopt de decoder vast, maar dan was even de stekker eruit en opnieuw opstarten voldoende om te resetten.Programma's opnemen werkt ook al een tijdje niet meer goed, vaak staat de opname er uiteindelijk toch niet op.Oude opnames werken wel, en harde schijf is nog lang niet vol. Tot nu toe viel het allemaal mee, maar sinds gisteren hapert het beeld regelmatig, en geluid valt ook weg. Stekker van zowel de modem als de tv decoder is er al meerdere malen uit geweest, maar het komt nu echt niet meer goed.Wat denken jullie, nieuwe decoder nodig, of kan er nog iets anders aan de hand zijn? Vandaag zowel via Facebook Messenger als via chat op de site geprobeerd een medewerker te bereiken, via Messenger doen ze blijkbaar alleen mobiel, en volgens de chatbot zijn er geen medewerkers beschikbaar.Dan hier maar een berichtje
Do tele2.nl operate a email blacklist/blocklist? I am trying to send a friend who has a tele2.nl email account an email via Campaign Monitor (a large, well known mailing list company). Multiple emails, over many months, have been rejected with the following message:smtp;550 Sorry, we do not accept connections from you The from address and return-path domains are cmail1.com through cmail20.com and the full allow list of domains and IP addresses at https://help.campaignmonitor.com/whitelist-campaign-monitors-addresses I am wondering whether tele2 has mistakeningly added them to a block list?
Sinds een week krijg ik constant de melding "schijf 100% vol". Ik zie dan ook dat er geen opnames aanwezig zijn, dus dat klopt ook niet. Na resetten is de melding even weg en kan ik ook bij mijn opnames, maar iedere keer krijg ik toch weer deze melding. Ik kan dus ook niet meer opnemen, want mijn schijf is vol ... (is in werkelijkheid 15% vol).Ik kan bij andere topics zien dat dit probleem vaker voorkomt, maar ik heb helaas nog geen oplossing gezien.
Hallo. Ik heb net vernomen dat KPN zijn klanten met analoge telefoon wil omzetten naar telefoon via de glasvezelkabel. In hoeverre gaat dit consequenties hebben voor abonnee's van Tele2 die via de koperdraden van KPN zijn aangesloten? En worden de klanten door Tele-2 eens duidelijk op de hoogte gebracht? In mijn administratie en mailverkeer kan ik geen aankondiging terugvinden.
Hallo, omdat de koperdraad per 15 december komt te vervallen heb ik gebeld met tele2 en toen een contract afgesloten met t-mobile voor glasvezel...nu is er wat vertraging en de glasvezel wordt waarschijnlijk later geinstalleerd dan de 28 september die was afgesproken...kunnen jullie mij garanderen dat het internet van tele2 gewoon aktief blijft totdat t mobile is geinstalleerd? ik maak mij hier een beetje benauwd over. in mijn online omgeving staat “u bent ingegaan op het aanbod van t mobile” (voor alle duidelijkheid, ik snap dat 15 december echt een einddatum is...ik bedoel alleen wordt tele2 afgesloten op 28 september wat nu officieel de ingangsdatum is van t-mobile, of kan die gewoon blijven doorlopen tot een paar dagen later als het werkelijke geaktiveerd wordt) (sorry ik kan nu niet bellen naar tele2 omdat mijn tegoed op is) mijn klantnummer staat in profiel groetjes arjan
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.