beantwoord

Problemen Tele2 server?

  • 20 October 2022
  • 4 reacties
  • 114 x bekeken

Ik heb problemen met het bereiken van een Tele2 server. Alle rubrieken van de mail (inbox, verzonden, concepten, prullenbak) bevatten geen berichten ondanks dat er onderaan een aantal staat  bij  Totaal:  (bv inbox:  24) Een naar mijn adres gezonden mail komt niet aan. Een te verzenden mail blijft hangen omdat de server niet reageert. Een van de news.tele2.nl rubrieken bevat een ongelezen bericht (dik gedrukt 1 ) maar de inhoud wordt niet opgehaald.

Er staat onderaan ook geen percentage gebruikt geheugen, al heb ik de laatste tijd niet meer gekeken of dat er nog staat.

icon

Beste antwoord door WhTurner 21 October 2022, 14:52

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @WhTurner, ik heb het direct bij mijn collega nagevraagd en er zijn geen problemen bekend, dus hij wil graag specifiek naar jouw account kijken om dit op te lossen. Hiervoor heb ik je e-mailadres nodig en je goedkeuring om je account te resetten. Hiermee zal dan ook je wachtwoord gereset worden. Als je dit goed vindt, stuur me dan even een privébericht. Dan regelen we het direct voor je! 😊

PM gestuurd.

Hi @WhTurner, ik heb het direct bij mijn collega nagevraagd en er zijn geen problemen bekend, dus hij wil graag specifiek naar jouw account kijken om dit op te lossen. Hiervoor heb ik je e-mailadres nodig en je goedkeuring om je account te resetten. Hiermee zal dan ook je wachtwoord gereset worden. Als je dit goed vindt, stuur me dan even een privébericht. Dan regelen we het direct voor je! 😊

 

Bedankt, het werkt weer.  (binnen 20 minuten 😍 👍)

Er is nog wel het probleem dat er geen berichten aankomen. Getest vanaf twee verschillende e-mailadressen.

Inloggen op de webmail lukt momenteel ook niet

Reageer