beantwoord

Hoe contact Tele2 als telefonisch en chat niet werken?

  • 29 September 2022
  • 8 reacties
  • 241 x bekeken

Zowel mijn thuis internet als mijn mobiele internet van tele2 liggen eruit. Dit gebeurt steeds vaker. De links van tele2 om dit zelf op te proberen te lossen werken niet! Telefonisch en via chat lukt het ook niet om contact te krijgen met tele2! Is er nog een andere manier om wel contact met ze te krijgen? Het online contactformulier lijkt verdwenen?! en een email adres hebben ze al heel lang niet meer... Hoop dat er iemand nog een contact mogelijkheid heeft. Ik moet nu alweer een nachtdienst last minute afzeggen omdat ik geen werkend internet heb, dit gaat me mijn baan kosten.

icon

Beste antwoord door Doreen987 30 September 2022, 02:02

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Vast en mobiel internet zijn twee verschillende werelden.  Er is geen relatie waarom ze beide tegelijk storing geven. Als jouw vast internet het niet doet, heb je dan niet je telefoon op wifi staan, dan ziet jouw telefoon wel de router maar heeft geen internet... als je wifi dan op je telefoon uitzet maak je gebruik van 4G internet. 

Dank voor je reactie. Het ligt niet aan de instellingen op mijn telefoon. Ook de laptop had geen internet (en zelfs de tv viel even uit maar meestal blijft die het wel doen). Tegelijk met uitval van 4G inderdaad. De boel valt hier steeds vaker uit 's avonds en ik zocht naar een contact mogelijkheid met Tele2. Dus terug naar mijn vraag, Klopt het dat ze ook geen online formulier meer hebben ? 

Reputatie 7
Badge +12

Er is geen online formulier.  Maar sorry, het kan echt niet dat jouw vaste Tele2 internet lijn regelmatig en tegelijk met het mobiele t-mobile netwerk wegvalt, dan moet je het toch bij jouw gebruik zoeken.

Hoe komt e.e.a. weer terug? Reset je het modem, je telefoon of spontaan? Valt de mobiele dekking opeens weg (geen streepjes meer op je telefoon) en heb je dit ook op andere locaties dan bij jou thuis?

Het is inmiddels toch gelukt om contact te krijgen met tele2. Eric zegt in zijn reactie hierboven dat de door mij genoemde situatie ‘niet kan’, dat is geen heel slimme of zinvolle opmerking want uiteraard is het gewoon zoals het is. Het gaat sowieso ook niet om de mobiele dekking maar om de 4G dekking, zoals ik benoemde. Met het gebruik heeft het ook niets te maken. Tele2 heeft iets aangepast en hopelijk is het hiermee voor even opgelost. En binnenkort over naar glasvezel en dus een andere provider, denk geen T-mobile als ik voor hetzelfde geld naar een andere kan, maar dat moet ik nog even uitzoeken. En dan hoop ik er helemaal geen last meer van te hebben. Dank voor het meedenken.

Het is inmiddels toch gelukt om contact te krijgen met Tele2.

Hoe dan? Want daarom volgde ik dit topic.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Léonz,

Je kunt hier altijd een nieuw topic starten voor vragen, daarnaast kun je ons ook bereiken via de chat, telefonisch, Facebook en Twitter.

 

@Léonz Na tevergeefse chat pogingen en na meerdere keren heel lang in de wacht te hebben gestaan bij de telefonische klantenservice, (let op: beperkte openingstijden) werd er uiteindelijk gelukkig opgenomen.

 

Dankzij Marciano van Tele2 kwam de Twitter-mogelijkheid terug in mijn geheugen. Dat is echt een goede manier.

Je moet dan wel een Twitter account hebben natuurlijk.

Bellen en wachten tegen betaling is voor mij echt de hel op aarde.

Reageer