beantwoord

Retourdoos ontvangen

  • 17 October 2022
  • 1 reactie
  • 84 x bekeken

Hallo,

Ik ben sinds 13-10 overgestapt naar glasvezel van T-Mobile, kreeg een mail dat mijn contract is gedeactiveerd en dat er een retourdoos is verzonden. Maar ik heb nog geen retourdoos ontvangen, wanneer krijg ik die ?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 19 October 2022, 13:57

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Rob, tof om te horen dat je gebruik gaat maken van Glasvezel van T-Mobile! Hoe lang is het geleden dat dat er is aangegeven dat er een retourdoos is gestuurd? Wellicht dat ‘ie nog onderweg is. Ik had graag zelf een doos voor je opgestuurd, echter kan ik niet in onze Thuis-systemen. Als je denkt dat je de doos al had moeten ontvangen, wil ik je vragen even contact op te nemen met mijn collega’s via 020-7544444 of via de Chat. Zij kunnen direct een nieuwe doos naar je opsturen.

Mocht je zelf nog een lege doos thuis hebben, dan kun je deze ook gebruiken hoor, dat is geen probleem.

Je kunt de apparatuur terugsturen naar het volgende adres:
Tele2 Return Service 
Antwoordnummer 10020 
5140VB Waalwijk 

 

Als je het pakket afgeeft bij het postkantoor of een postagentschap dan krijg je een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs goed. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging van ons, dus mocht je na een tijdje bevestiging willen dan zou je even contact met ons op kunnen nemen, maar dat komt vast helemaal goed! 😄

Reageer