beantwoord

Factuur na opzegging

  • 16 October 2022
  • 5 reacties
  • 147 x bekeken

Ik heb per 15 september mijn abonnement opgezegd. Ik kreeg hier ook een bevestigingsmail van en in mijn account staat er ook dat mijn abonnement is beëindigd.

Toch kreeg ik vandaag weer een mail met een nieuwe factuur. Hoe kan dit? Kan iemand dit voor mij oplossen?

icon

Beste antwoord door Des2000 16 October 2022, 09:27

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hi,

 

Per welke datum is je abbonement officieel beeindigd.

Tele2 maakt de facturen voor de thuis diensten op per 1ste van de maand.

Eindigd je abbonement gedurende de maand dat krijg je nog wel een factuur voor de betreffende maand. De maand erna krijg je een credit factuur en daarna wordt het teveel betaalde bedrag terug gestort.

Je betaald voor de thuis diensten de abbonements kosten voor de maand waar in je zit en de gebruikskosten van de maand er voor.

voorbeeld:

gestopt per 15 oktober

factuur voor voor heel oktober

creditfactuur wordt gemaakt in november

Uitbetaling credit factuur in december

Des

Hi,

Dit stond er destijds in de mail

En de einddatum is…
Je abonnement wordt stopgezet op 15 september 2022”

In september heb ik overigens ook een factuur ontvangen (net zoals je voorbeeld) . Maar nu krijg ik er nog een voor oktober…

Reputatie 4
Badge +3

Hi,

Weet je dan zeker dat het een factuur is en geen credit factuur

Staat er geen - voor het bedrag?

Indien het een factuur is dan zou ik je willen aanraden maandag te bellen met de klanteen service

Anders maak eens een foto van de factuur met je eigen gegevens verwijdert en plaats die eens hier

Des

 

 

Mijn excuses. Je hebt helemaal gelijk. Ik kreeg voorheen een factuur voor augustus en nu een voor september. Dit klopt. Dankjewel voor je hulp!

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Knuspikop! Fijn om te horen dat je inmiddels een super antwoord hebt gekregen van @Des2000. Het klopt namelijk inderdaad dat wij altijd achteraf factureren, dus kan het gebeuren dat je nog een factuur krijgt van ons terwijl je geen gebruik meer maakt van onze diensten. Gelukkig kan je altijd je facturen nog inzien in je Tele2 omgeving, zodat je dit ten alle tijden kan nachecken!

Groetjes,
Manouk

Reageer