Beste,
graag uit ik mijn ongenoegen over jullie ‘service’.
26 september heb ik mijn verhuizing aangemeld per 31oktober.
om problemen te voorkomen, heb ik bewust 5 weken van te voren mijn verhuizing doorgegeven. Per 31 oktober eindigt mijn huidig abonnement bij de woning die ik verlaat. En omdat ik de sleutel al heb, zou 24 oktober het nieuwe contract op het nieuwe adres, met nieuw modem ingaan.
de retourdoos heb ik inmiddels ontvangen.
het nieuwe modem echter nog niet. Wat betekend dat ik al twee dagen niet kan werken. Afgelopen woensdag gebeld, 3x werd in de wacht de verbinding verbroken. Vrijdag opnieuw gebeld. Tot 4x toe is beloofd dat het modem onderweg was, maar tot op dit moment geen modem, zelfs geen track & trace code dat het modem onderweg is.
graag verneem ik wanneer het modem komt en hoe we het abonnement zo aanpassen dat ik niet hoef te betalen voor de dagen dat jullie niet kunnen leveren (terwijl jullie daar 5weken! De tijd voor hadden).
alvast bedankt.