beantwoord

Verhuizen, geen nieuw modem ontvangen

  • 25 October 2022
  • 6 reacties
  • 77 x bekeken

Beste,

 

graag uit ik mijn ongenoegen over jullie ‘service’.

26 september heb ik mijn verhuizing aangemeld per 31oktober.

om problemen te voorkomen, heb ik bewust 5 weken van te voren mijn verhuizing doorgegeven. Per 31 oktober eindigt mijn huidig abonnement bij de woning die ik verlaat. En omdat ik de sleutel al heb, zou 24 oktober het nieuwe contract op het nieuwe adres, met nieuw modem ingaan.

de retourdoos heb ik inmiddels ontvangen.

het nieuwe modem echter nog niet. Wat betekend dat ik al twee dagen niet kan werken. Afgelopen woensdag gebeld, 3x werd in de wacht de verbinding verbroken. Vrijdag opnieuw gebeld. Tot 4x toe is beloofd dat het modem onderweg was, maar tot op dit moment geen modem, zelfs geen track & trace code dat het modem onderweg is.

 

graag verneem ik wanneer het modem komt en hoe we het abonnement zo aanpassen dat ik niet hoef te betalen voor de dagen dat jullie niet kunnen leveren (terwijl jullie daar 5weken! De tijd voor hadden).

 

alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door eric 25 October 2022, 15:02

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 verkoopt geen nieuwe internet verbindingen meer. Een verhuizing is eigenlijk ook een nieuwe verbinding, en de oude wordt opgezegt.

Heb je een email bevestiging van Tele2 voor je nieuwe adres? Of is dit toevallig vanaf T-Mobile gekomen, dat is namelijk het merk waar bijvoorbeeld Tele2 klanten die glasvezel willen ook naar worden doorverwezen.

Hi Eric,

zeker heb ik een bevestiging en eigenlijk wordt mijn oude contract toch een soort van voortgezet, maar dan met een nieuw modem.

Reputatie 7
Badge +12

Nou, dan zou ik eerst dat bestaande modem meenemen naar de nieuwe locatie.  Ik neem aan dat het weer gewoon een DSL verbinding is.

Dat was ik ook van plan.. stuur nog niks terug. Werkt dat gewoon denk je?

Reputatie 7
Badge +12

Als de lijn wordt opgeleverd en alleen het modem is het missende onderdeel, dan ja.

Een eventueel nieuw modem wordt naar het nieuwe adres gestuurd he..

Hmm geen idee of de lijn opgeleverd is.. toch maar weer bellen, bij uitblijven van een reactie hier.

 

thanks voor het meedenken Eric

Reageer