De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hallo Ik krijg ontzettend veel spam op mijn tele2 email adres. soms tot twintig keer per dag misschien meer.Ik heb een tele2 email adres en gebruik thunderbird.Hoe kan ik hiervan af komen, heeft tele2 een dienst hiervoor Groetjes lisa
Hi Tele2, Ik ben 2 maanden geleden overgestapt op T-mobile thuis. Ik heb een retourdoos ontvangen en heb mijn Tele2 apparatuur inclusief alle mogelijke kabels die erbij hoorden teruggestuurd. Op 11 februari heb ik een brief ontvangen waarin staat dat ik mijn Tele2 apparatuur moet terug sturen, zonder dat erbij staat wat er daadwerkelijk mist.Kunnen jullie alsjeblieft kijken in jullie systeem of jullie alles goed hebben ontvangen. Ik heb een verzend bewijs van PostNL, mocht dat nodig zijn.Alvast bedankt!
Sinds een paar dagen krijg ik de 800ccc1a fouten. Accountinstellingen nooit gewijzigd. zet TLS naar SSL poorten 995 en 25 ( nooit gewijzigd ) . Test de instelling → verzenden en ontvangen ok. Start opnieuw op → 800ccc1a. Zet SSL weer terug naar TLS ( dat hielp soms maar vandaag ook niet meer ) → 800ccc1a. Help
Mijn downloadsnelheid is sinds kort minder dan normaal, de speedtest haalt steeds zo 11 Mbps, hetgeen zich vertaalt naar ongeveer 1 mb per seconde; tot voor kort haalde ik zo'n 4 mb per seconde.Het gaat om een bedrade verbinding, al meerdere malen het modem gereset op verschillende tijden, maar op één moment een aantal dagen eerder na toen de snelheid weer kort normaal was, blijft het nu steken bij die 11 Mbps. Steeds precies dat, daarom neem ik aan dat die snelheid van ‘boven’ is opgelegd. In het PDFje van de rekening staat alleen dat het gaat om ‘Tele2 Thuis’, eerlijk gezegd weet ik niet eens welke snelheid ik zou moeten halen, zeker niet na de fusie met T-Mobile. :-) Internet doet het wel, alleen hapert het wat als je een paar dingen tegelijk doet, dus het probleem is niet acuut, maar toch, heeft iemand een idee waarom? Ik was jaren tevreden, met name vanwege de stabiliteit die de verbinding heeft/had, jarenlang dus. :-)
Goedemiddag,Als ik overstap naar glasvezel van T-Mobile blijft mijn e-mailadres dan hetzelfde of veranderd dat ook.Rob
I got an letter from tele2 that I have to switch my internet+tv+bellen using KPN-cable to T-mbile thuis. I have internet from T-mbile now. It works well.Do I need to do something about my tele2 contract for the internet+tv+bellen? I want to be sure that I do not pay double cost, both tele2 and T-mbile.
Hallo,ik heb al jaren twee e-mail adressen van tele2 in gebruik, meestal in outlook of Thunderbird.Nooit problemen gehad, totdat ik laatst de e-mail adressen in mijn smartphone heb ingesteld.Daarna ging het mis met één van de twee e-mail adressen en dan alleen de uitgaande mail gaat fout. Het gaat fout op alle apparaten waar ik een mail van af wil verzenden.Alle instellingen staan goed, net als in het mailadres die nog wel werkt,De webmail van Tele2 werkt wel en daarom kunnen ze tot nu niets voor mij doen.Nu heb ik op dit forum precies dezelfde klacht met oplossing gevonden,en de oplossing ligt bij Tele2, die daar ook hun telefonisten instructies over zouden geven.Maar de beide personen die ik gesproken heb konden mij niet helpen. De uitgaande mail komt wel in verzonden te staan(Outlook) maar komt niet aan bij de ontvanger. Na ongeveer 3 of 4 dagen komt er een melding die ik hieronder even laat zien:This is the mail system at host smtp04.tele2.isp-net.nl.I'm sorry to have to inform yo
Ongeveer een jaar geleden is ons externe IP-adres gewijzigd. Ik las op het forum dat Tele2 dit in bepaalde gevallen kan doen.Wat mij opviel is dat ons extern IP-adres recent weer is gewijzigd naar het IP-adres dat wij een jaar geleden gebruikte. Is dit toevallig of hebben Tele2 klanten een aantal externe IP-adressen tot hun beschikking?
Mijn internet thuis werkt niet waarom
Hoi, De audio desctiption bij BBC staat weer aan. Kan dat nog een keer uit worden gezet?Een tijdje terug was er hetzelfde probleem: Kan BBC audio description weer uit? bvd,Willeke
Beste mensen,Kan iemand mij helpen met het volgende?Ik heb een mailtje ontvangen van Tele2, waarin staat dat KPN glasvezel heeft aangelegd in mijn straat, en dat de koper verbinding waar ik nu gebruik van maak, over een aantal maanden stopt. Ik heb even gebeld met Tele2 hierover, alleen leverde dat niet echt meer duidelijkheid op. Mijn conclusie tot dusver is, dat mijn huidig DSL abonnement dan tegen die tijd stopt en ik geen internet meer heb als ik niets doe (overstap naar een duurder glasvezel abonnement). Ik wil echter niet verplicht worden om mijn abonnement te wijzigen, of op te zeggen. Ik ben tevreden met mijn DSL abonnement (down 60mbit, up 30mbit) en de prijs. Overstappen naar een nieuw (duurder) abonnement is voor mij onnodig.In tegenstelling tot wat in de mail staat en wat de medewerker van Tele2 over de telefoon zei, lees ik op het forum echter, bijvoorbeeld hier, dat je internet abonnement gewoon doorloopt als je niets doet.Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen?Bij voor
Ik heb op 18-2022 een e-mail ontvangen met het bericht dat mijn tele2 e-mailaccount binnenkort wordt opgeheven, omdat ik een tijdje terug mijn Tele2 abonnement voor thuis zou hebben opgezegd.Het klopt dat ik geen Tele2 abonnement heb. Jaren geleden heb ik een Tele2 abonnement gehad en dat heb ik destijds opgezegd. Ik kreeg toen te horen dat ik het e-mailadres kostenloos kon behouden. Daar was ik erg blij mee en dit gaat al jarenlang goed. Het verbaast me dat dit e-mailaccount nu opeens opgeheven gaat worden. Dit lijkt mij een vergissing. Graag hoor ik of dit inderdaad op een misverstand berust.
Geachte,Ik heb de voip gegevens (sip) nodig om dit in te kunnen stellen op een fritzbox, kunt u mij deze mailen, wat er op de site staat van bel naar 0207544444 werkt helaas niet want niemand van de helpdesk medewerkers snapt wat ik bedoel en kan mij niet verder helpen?Deze gegevens hebben wij nog nodig:Voorbeeld:Sip account: ???????Authorization Username: ???????Password: ?????????>> deze gegevens kan je opvragen via onze klantenservice, deze zijn bereikbaar op: 0207544444Als ook deze gegevens:Endpoint start channel: ??????????? >> deze gegevens kan je opvragen via onze klantenservice, deze zijn bereikbaar op: 0207544444Alles over de vrije modemkeuzeEigen modem instellenWil je een eigen modem gebruiken? Wij raden sterk aan om allereerst het modem van Tele2 aan te sluiten, voordat je je eigen modem aansluit. Op deze manier kunnen de diensten makkelijk worden geactiveerd en ben je zeker van een veilige internetdienst tijdens gebruik van dit modem. Als je een eigen modem wil
Ik probeer al enkele dagen in te loggen op webmail van versatel omdat mijn webmail-mailbox vol is.Steeds staat er ‘teveel mislukte inlogpogingen, probeer het later nog eens’ terwijl de gegevens wel juist zijn.De klantenservice neemt niet op en een nieuw ww aanvragen gaat niet omdat mijn mailbox vol zit.Is er iemand die weet hoe dit op te lossen? Of kan de klantenservice contact met mij opnemen via tel of ander emailadres?
Hallo iedereen, ik had 4 maanden geleden Tele2 Thuis opgezegd via de website en heb ik ook gebeld om na te vragen of dit gelukt was en dit was ook bevestigd, ik kreeg ook thuis een brief om de modem op te sturen en toen dacht ik dat het klaar was. Maar niet dus het blijkt dus dat ze elke maand nog dezelfde bedrag afschrijven. tele2’s telefoon nummer neemt ook niet op en wanneer dat wel gebeurt hangen ze op. echt jammer van de gang van zaken
ik kan nog steeds niet e-mail meer zenden; ontvangen werkt wel.Het systeembeheer komt dan met de melding:Serverfout: 554 5.7.1 <ab.schreuder>: SASL login name rejected: Access denied
Ik kom terug van 2weken vakantie doet mijn internet het niet meer. Ik heb mijn router meerdere opnieuw opgestart 30 seconden gewacht. Geresset maar niets werkt. Help!
Hallo, Sinds enkele weken merken we dat bij ons thuis de internetsnelheid veel lager is. Ik kan b.v niet fatsoenlijk meer Teams overleg voeren terwijl dat afgelopen twee jaar geen probleem was, ook tegelijk met mijn vrouw. Op dit moment heb ik Tele2 Basis en haal ik 40Mbs download en 25 Mbs upload. Ik kan nergens online meer vinden welke snelheid hoort bij Tele2 Basis en of dit dus een redelijke snelheid is. Is het nuttig om over te stappen naar het nieuwe Tmobile abonnement en haal ik dan wel de 100 Mbs waarover gesproken wordt? Groeten,Maarten
te veel mislukte inlogpogingen webmail.wachtwoord gereset, werk voor geen meter, om moedeloos van te worden.hoe los ik dit zelf op?
De Tele2 TV app (waar ik het in eerste instantie helemaal niet mee eens was: ik heb boven geen smart TV, kan daar dus mijn telefoon dus niet op afspelen, en dus geen gemist kijken. En je betaalt er wel voor, maar de dienstverlening/het pakket verslechterd, maar dit even terzijde) heeft bij mij tot nu toe maar matig gewerkt. Ik gebruik hem niet veel, maar als ik af en toe iets terug wil kijken moet dit dus via de app. Ik moet regelmatig mijn naam en wachtwoord opnieuw invullen, iets wat ik vervelend vind, maar ok. Alleen sinds vandaag heb ik een nieuw ‘geintje'. Ik wilde wat terug kijken, log in met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Ik kom in de app, kan ook de TV-gids e.d. bekijken, instellingen, home etc. Wanneer ik vervolgens op een programma tik en dan vervolgens op afspelen krijg ik een melding in beeld: Apparaat is niet vertrouwd. Er is iets fout gegaan. Onze excuses voor het ongemak, we werken aan een oplossing voor dit probleem. Ik begrijp hier helemaal niks van. Ik heb sinds
Kijk je ogen uit met NPO en RTL Gemist, en mis nóg minder met de Tele2 TV app! Zoals je weet blijven we keihard werken aan onze Tele2 TV app en daarom blijft ‘ie steeds beter en leuker worden. Lees snel verder voor de nieuwste updates, want we hebben weer mooie verbeteringen toegevoegd aan de app! NPO en RTL terugkijkenSinds 1 april kijk je nu ook NPO en RTL zenders tot wel 7 dagen terug op je telefoon of tablet. RTL terugkijken was eerder niet mogelijk via de TV-ontvanger, maar nu wel via de app! Hoe tof is dat? De Talpa zenders kon je al terugkijken, maar met deze toevoeging mis je nooit meer iets van de top 10 zenders. Daar word je toch blij van?Dat is nog niet alles! Je kijkt je ogen uit met nóg meer toevoegingen. Terugkijken is nu namelijk ook beschikbaar voor NPO Extra, NPO Politiek en Nieuws, de Belgische zenders en XITE. Gebruik Apple Airplay of je Google Chromecast en stream je gemiste programma’s razendsnel naar je televisie. Alle zenders op een rijtjeCheck de lijst hieronder
Sinds een paar weken valt het internet gewoon weg en dus ook wifi. Dit begint mij erg te irriteren omdat ik ook thuis werk. De vorige week ging het net goed voor werk met een bepaalde handeling. En ook regelmatig de melding krijgt netwerk bezet. Dat lijkt mij stug, want er is maar 1 laptop 2 mobieltjes en tablet erop aangesloten. Is het mogelijk dat iemand anders inbreekt op de internetaansluiting en het wifi netwerk. En hoe kom ik hierachter.
Hallo, Ik ben afgesloten bij mijn tele2 tv en internet abonnement. Ik heb gelijk via ideal betaald toen straks. Mijn vraag is hoelang het duurt voordat ik word aangesloten. Het lukt mij ook niet meer om in te loggen op de website.
Hello my internet cuts at 10 PM everyday and opens like 5 AM. I can't even study for my lessons on evenings. I am at work from 6am to 7pm so I can't even use my internet. Please help me
Beste dame, heer,Onlangs hebben jullie ons geüpgraded naar T-Mobile glasvezel en zou Tele2 automatisch worden beëindigd.Helaas is nu zowel voor Tele2 als ook voor T-Mobile geïncasseerd. Tele2 heb ik gestorneerd en uiteraard kreeg ik een herinneringsmail van jullie.Graag zie ik dat jullie Tele2 intern beëindigen en mijn automatische incasso's voor Tele2 stopzetten. Tevens graag een bevestiging hiervan naar ons emailadres.(Zie hieronder nog even een kopie van de mail welke wij hadden ontvangen.)Met vriendelijke groet,Jessica Noordijk-Stipdonk AFSCHRIJVING= NIET GELUKT Kenmerk: TD11/B0008095208 refComId:_a5I6N000006QqKlUAK:refComId Beste mevrouw/meneer Jessica Stipdonk, Elke maand rond de 25ste wordt je factuur automatisch afgeschreven. Helaas hebben we je betaling nog niet ontvangen. Het gaat om: Factuurdatum Factuurnummer Te betalen 12 juli 2022 NL2201894440 € 28,70
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.