beantwoord

Kan geen mail ontvangen

  • 29 July 2022
  • 5 reacties
  • 284 x bekeken

te veel mislukte inlogpogingen webmail.

wachtwoord gereset, werk voor geen meter, om moedeloos van te worden.

hoe los ik dit zelf op?

icon

Beste antwoord door Manouk van Tele2 1 August 2022, 15:40

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Core competentie van een provider is internetlijnen leveren.

Mijn advies,  neem een provider onafhankelijk email adres. Email zal moeizaam blijven.

Beste Eric

Bedankt  voor je reactie, ik denk zelf dat oplossen eenvoudig is gewoon prullenbak legen en klaar is Kees.

Maar dan met je wel eerst kunnen inloggen in je webmail, dan kan je de prullenbak legen. Hoe moeilijk kan dat zijn voor tele2 om dat op te lossen zen.

ik ben een tevreden klant van tele2 nooit een probleem met webmail, chatten is waardeloos, chabot een lachertje, daar win je geen klanten mee.

Ik zal wel weer moeten bellen anders wordt het niet opgelost.

ik ben gelukkig een positief mens, ik ben en dan ook in positieve afwachting van een positieve reactie van Tele2.

met vriendelijke groet Ab.

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Ab.Schreuder!

Ik snap dat je graag in jouw e-mailaccount wilt komen, want dat is natuurlijk wel zo makkelijk!

Allereerst wil ik wel graag een aantal vragen aan je stellen! Ontvang je nog de e-mail om je wachtwoord te resetten en lukt je dit dan ook? En kan je eens inloggen met je nieuwe wachtwoord in een andere browser dan die je nu gebruikt. Lukt dat?

Als al het bovenstaande niet werkt, dan moet ik je echt adviseren om even contact op te nemen met de Thuis-afdeling. Dit omdat ik niet in de Thuis systemen kan. Zij kunnen je namelijk helpen met een wachtwoord reset en dan weet ik zeker dat je dan weer in je account komt! Check snel hoe je contact met ze opneemt!

Groetjes,
Manouk

Hoihoi

ja ik ontvang e-mail om wachtwoord te resetten.lukt niet om in te loggen welk browser ik ook gebruik.

ook niet op ander  woonadres bij zwager, het lukt gewoon niet.

ik krijg wel bericht dat mail versturen lukt, tot drie a vier keer, maar ook steeds bericht mail versturen niet gelukt.

ik ga maar even wat anders proberen klantenservice bellen.

bedank voor je reactie Ab

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Ab.Schreuder

Dit moet natuurlijk niet de bedoeling zijn! Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's van Tele2 Thuis? Hopelijk zit je weer in je mail! Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten, een nieuw topic is zo aangemaakt! 😊

Reageer