Hallo,
ik heb al jaren twee e-mail adressen van tele2 in gebruik, meestal in outlook of Thunderbird.
Nooit problemen gehad, totdat ik laatst de e-mail adressen in mijn smartphone heb ingesteld.
Daarna ging het mis met één van de twee e-mail adressen en dan alleen de uitgaande mail gaat fout. Het gaat fout op alle apparaten waar ik een mail van af wil verzenden.
Alle instellingen staan goed, net als in het mailadres die nog wel werkt,
De webmail van Tele2 werkt wel en daarom kunnen ze tot nu niets voor mij doen.
Nu heb ik op dit forum precies dezelfde klacht met oplossing gevonden,
en de oplossing ligt bij Tele2, die daar ook hun telefonisten instructies over zouden geven.
Maar de beide personen die ik gesproken heb konden mij niet helpen.
De uitgaande mail komt wel in verzonden te staan(Outlook) maar komt niet aan bij de ontvanger. Na ongeveer 3 of 4 dagen komt er een melding die ik hieronder even laat zien:
This is the mail system at host smtp04.tele2.isp-net.nl.I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below.For further assistance, please send mail to postmaster.If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message. The mail system<hair.down@tele2.nl>: host out.se.isp-net.nlt82.215.18.4] said: 451 Your account has been locked. Please contact your administrator. (in reply to end of DATA command)
Reporting-MTA: dns; smtp04.tele2.isp-net.nlX-Postfix-Queue-ID: 7CE511463X-Postfix-Sender: rfc822; hair.up@tele2.nlArrival-Date: Sun, 28 Aug 2022 00:14:03 +0200 (CEST)Final-Recipient: rfc822; hair.down@tele2.nlOriginal-Recipient: rfc822;hair.down@tele2.nlAction: failedStatus: 4.0.0Remote-MTA: dns; out.se.isp-net.nlDiagnostic-Code: smtp; 451 Your account has been locked. Please contact your administrator.
wie kan mij echt helpen bij Tele2 ?
Hartelijke groet, Harrold
ps hier volgt een stukje van de reactie van de oplossing die de andere klant te lezen kreeg:
Hoi Ed,
Dit is inderdaad een blokkade op de SMTP server, ik ga dit voor je doorzetten naar de technische dienst.
Het kan zijn dat ze even moeten inloggen op je webmail, daarvoor moeten ze je wachtwoord tijdelijk even aanpassen, om dit achteraf weer te herstellen hebben we een alternatief e-mailadres nodig, ook voor communicatie betreffende de storing en oplossing is dit noodzakelijk. Heb je een alternatief emailadres? Zoja ontvang ik die graag via een privebericht.
|
Van: Hi <hair.up@tele2.nl> |
Datum: 28-8-2022 00:14 |
Aan: hair.down@tele2.nl |