De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Op mijn mail van versatel , die ik ontvang staat bv. een link om in te loggen. Wanneer ik dit doe komt de mededeling van Microsoft Outlook:“Door het beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien”.Vraag: wat moet ik doen om dit op te lossen?
Mijn tv beeld blijft constant hangen en loopt vast. Alle kabels gecheckt en tevens modem al eens 30 seconden uitgezet / stekker uitgetrokken. Maakt het allemaal niet beter. Kan iemand helpen?
Beste Tele2 / Zonnet,Ik heb een Zonnet mailaccount / mailadres xxxx@zonnet.nlDeze werkt al jaren prima, maar sinds halverwege afgelopen juli kan niemand meer mailen naar mijn mailadres.Iedereen krijgt een bouncer melding:Soft bounce melding: 550 - Sorry, we do not accept connections from youDus alle webshops, nieuwsbrieven, vrienden, familie en kennissen krijgen allemaal deze melding na het sturen van een mail naar xxxxx@zonnet.nlDe mailserver aan zonnet kant lijkt dus geen berichten meer te willen/kunnen accepteren. Er lijkt dus een globale instelling verandert te zijn, waardoor dit nu ineens gebeurt. Ik zag dat er al vaker dit soort meldingen zijn geweest op dit forum, dus ik hoop dat iemand van Zonnet mij kan helpen. Ik ben reeds 3 weken heen en weer aan het mailen met de helpdesk, maar dit lijkt dood te lopen omdat men maar blijft vragen naar mijn instellingen van mijn mailprogramma, maar daar zit het probleem totaal niet in. Het probleem zit aan de voorkant, aan de mailserver kant
Sinds gisteravond happert de TV met regelmaat.Dat gebeurd ook bij onze dochter ( ook Tele2), maar woont in een andere wijk in Rotterdam.Is dit bekend bij jullie?Mvg, Marianne Pouwe
Het lukt me al een paar dagen niet om in te loggen op webmail.tele2.nl. Het vreemde is dat ik wel op mijn telefoon de e-mails van mijn tele2 account ontvang (gmail). Ik kan mijn account niet wijzigen, aangezien er een verkeerd of misschien wel een heel oud 06-nummer van mij wordt weergegeven voor het versturen van een SMS. Ik zit voor een lange tijd in het buitenland. Bellen is geen optie. Heel erg jammer dat jullie niet een mailbox hebben waar dit soort problemen naar gestuurd kan worden.
Ik ben in het bezit van outlook 2007, omdat dit voor mij beter werkt i.v.m. mijn visuele beperking (ik werk met een braille leesregel). vanaf afgelopen donderdag kan ik geen mails meer versturen of ontvangen. elke jaar heb ik het zelfde probleem en moet ik de server poorten veranderen. dat heb ik nu ook gedaan en niks werkt. krijg op dit forum en van tele2 hele verschillende oplossingen en die werken niet. webmail werkt voor mij ook niet is niet overzichtelijk genoeg.
Hoi, ik heb geen wifi/internet. Ik heb van alles al geprobeerd zoals de modem te resetten. Als ik inlog op mijn tele2 staat er ‘omdat je geen klant meer bent kan je niet inloggen’. Gek want ik betaal gewoon de facturen. Kan iemand mij laten weten of er een storing is????
Mijn 020 telefoonnummer staat doorgeschakeld zonder mijn medeweten. Bellers krijgen de meldtekst ‘Dit telefoonnummer is momenteel onbereikbaar’ terwijl ik wel het abonnementsgeld betaal. Ik wil dat de doorschakeldienst uitgeschakeld hebben zodat mensen mij weer via mijn vaste telefoon kunnen bereiken. De online klantenservice helpt alleen bij problemen met mobiele 06 telefonie en 020-7544444 hangt op zonder dat de doorschakeldienst gedeactiveerd is.
Ik woon in een appartementencomplex en in mijn woonplaats is KPN de aanbieder voor het gratis aanleggen van glasvezel tot aan of net voorbij de voordeur.Wat zijn de gevolgen voor mij als Tele2 klant?Ik heb op dit moment geen glasvezelaansluiting nodig; blijft alles bij het oude?Mocht ik op termijn wel glasvezel willen, kan dat dan via Tele2 en de aansluiting door KPN gelegd?CJS uit Drachten
Beste klant, We hebben een melding ontvangen dat je onze berichtenservice langer dan een week niet hebt gebruikt. Om onze berichtenservice te blijven gebruiken, bevestigt u uw inschrijving door op de onderstaande link te klikken. https://www.tele2.nl/webmail Als je geen interesse hebt, blijf dan onze service gebruiken, bevestig je verbinding niet en na 48 uur wordt je account geblokkeerd en verwijderd.
Bij verzending van berichten via Thunderbird verschijnt er de volgende foutmelding:Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde: <gi.devries>: SASL login name rejected: Access denied.Ik ontvang nog wel berichten.Inloggen in de webmail lukt niet, ik krijg daar de melding dat ik teveel inlogpogingen heb gedaan.
Vandaag kwam de bezorger aan de deur voor mijn nieuwe telefoon. Nu heb ik hem niet mee gekregen, omdat er op mijn id mijn meisjesnaam staat en in jullie systeem staat mijn aangetrouwde naam.
Beste, Wij zijn al jaren klant bij Tele2. En we zien nu dat ons modem het steeds slechter doet en we steeds meer problemen hebben met ons internet. Nou is ook gebleken dat de meeste beschikken over een nieuwe modem. Graag zouden wij ook een nieuwe modem ontvangen, want het begint nu heel erg te storen. Met vriendelijke groeten,Umut
Beste mensen, Sinds het plaatsen van een nieuwe modem ZTE H369A ondervind ik problemen met het verzenden van emails binnen outlook op de PC, daarnaast heb ik geprobeerd om het via Thunderbird te doen en via Outlook op android, maar op alles hetzelfde resultaat… Binnen outlook heb ik het ook al geprobeerd met een nieuw profiel. De mails komen wel in het verzonden mapje te staan, zowel binnen outlook als binnen de webmail van Tele2. Mailen vanuit de webmail lukt gewoon probleemloos. Ik blijf continu deze melding terug krijgen <a.seerden@tele2.nl>: host out.se.isp-net.nl[82.215.18.99] said: 451 Your account has been locked. Please contact your administrator. (in reply to end of DATA command) Ik heb ook al telefonisch contact opgenomen met Tele2 maar die geven gewoon aan dat bij hun alles in orde is en ze hier niks aan kunnen doen. Ik blijf ook met regelmaat een pop.tele2.nl certificaat melding terug krijgen ondanks dat de mail is ingesteld als IMAP. Help.
LS,Ik wil thuis mijn FritzBox 7590 AX gebruiken als modem voor internet en telefonie. Op jullie pagina: staan de benodigde gegevens, behalve de PPP username & wachtwoord en de SIP inlog gegevens. Daarvoor wordt naar de Tele2 helpdesk verwezen; die weet helaas van niks & kan niet helpen. Hoe kom ik achter deze gegevens? Met dank & groet, Frank
Blijkbaar een groter probleem bij Tele2, want ook ik heb problemen met versturen van e-mails naar een tele2 adres. Kan een moderator mij hierbij helpen? Alvast bedankt,Groet Ruben
Ik wil om online te kunnen spelen mijn nat type 3 naar een nat type 2 op mijn ps5 veranderen, maar dat lukt niet. Ik volg alle stappen van Tele2 voor port forwarding, maar op een gegeven moment moet ik de poorten aangeven (TCP:1935, 3478-3480 en UDP:3074, 3478-3479). Ik snap niet hoe dat moet, want ik heb twee manieren gebruikt. De eerste keer vulde ik de ‘protocol’ en de ‘port range’ in en drukte ik op ‘apply’ en ging toen door met de volgende port. Kreeg ik geen internetverbinding als ik de stap daarna ook volgde. De tweede keer vulde ik de ‘protocol’ en de ‘port range’ in maar drukte dan op ‘add’ zodat alle ports onder elkaar kwamen te staan en drukte daarna pas op ‘apply’. Wederom kreeg ik geen internetverbinding met mijn ps5 na de laatste stap. Doe ik iets fout of is het niet mogelijk om mijn nat type te veranderen?
I received an email from Tele-2 today asking to participate in a customer satisfaction survey, after I (supposedly) would have contacted them in writing, also today, which I did not.According to the customer services nothing was sent to Tele-2 on my behalf. The email looks like an official email sent from Tele-2 via Medaillia but should be considered, according to Tele-2 customer services, as a well done Phishing attempt.Don’t click!!!
Sinds vanmorgen geen enkele verbinding thuis mogelijk. Is dit al bekend?
Goedendag,Helaas lukt het niet om in te loggen via https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/portforwarding-instellen m.b.t. portforwarding. Ik heb modem type ZTE H369A, maar inloggen lukt niet. In de Tele2-folder en ook niet op de website wordt uitgelegd wélke gebruiksnaam en wachtwoord hier moet worden ingevuld: die van je Tele2-account, die van het modem met de WPA2 Wireless Key of iets anders? Tot nu toe werkt niets, ook niet na een harde reset van het modem.Alvast bedankt voor de hulp!
Ik probeer iemand met een tele2 mailadres te bereiken maar zijn mailbox zit vol. Kan Tele2 die klant waarschuwen? Ik heb geen andere manier om contact met hem op te nemen.
Krijg deze melding na verzenden berichten. Wat is de oplossing? Zonnet emailadres heb ik.
Sinds vorige week begon ons modem kuren te vertonen door zich regelmatig op een dag te resetten. Gevolg: geen constante Internet- of telefoon verbinding. Contact opgenomen met Tele2 en een nieuw modem aangevraagd (vorige was al 11 jaar oud!) Een paar dagen geleden nieuwe modem in ontvangst genomen en geïnstalleerd. Internet doet het beter dan ooit. Maar: vaste telefoon verbinding doet niets meer.Ik heb de instructies van deze pagina gevolgd, zonder succes. Graag hulp van een medewerker. Eventueel mij bellen op mobiel nummer.De situatieWanneer ik met mijn mobiel naar mijn vaste nummer probeer te bellen wordt de verbinding onmiddelijk verbroken. Ik hoor geen bericht als: “Dit nummer is niet bereikbaar” o.i.d. Ik kom ook niet uit bij de voice mail. Wanneer ik met mijn vaste telefoon een nummer intoets brandt wel het groene lampje van Tel1 op het modem, maar er komt geen toon en geen verbinding tot stand. Ook wanneer ik het modem loskoppel en de telefoon direct verbind aan de stekker die u
Geen internet in de regio Epe? (8162XW)Het internet ligt er al meer dan een uur uit. 2x de stekker uit de modem gehad (1 minuut), geen gunstig resultaat.Het lampje bij internet brand rood.Helaas is tele2 niet telefonisch bereikbaar op zondag. Chatten is ook niet een optie.(Zal wel een personeelstekort zijn, of kosten besparing, kies maar… de service laat in ieder geval weer te wensen over.)De bod vind dat internet thuis gelijk staat aan wifi en lijkt het woord storing niet te (willen) kennen.Schiet lekker op zo.
Mijn thuis internet werkt niet. Weet u waarom?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.