beantwoord

Email blokkade

  • 31 July 2022
  • 7 reacties
  • 106 x bekeken

Op mijn mail van versatel , die ik ontvang staat bv. een link om in te loggen. Wanneer ik dit doe komt de mededeling van Microsoft Outlook:

“Door het beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien”.

Vraag: wat moet ik doen om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door eric 1 August 2022, 21:42

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @k.gort!

Begrijpelijk dat jij graag gebruik wilt maken van alle tools die er maar zijn voor jouw e-mail. Alleen is het zo dat elke organisatie zelf de instellingen hiervan beheert. Dit kan dus in jouw geval zijn dat ze Microsoft Outlook hebben geblokkeerd. Het enige advies wat ik je dan ook kan geven is om de IT-afdeling in jouw organisatie te vragen of zij deze blokkade kunnen verwijderen. Ik ga duimen voor je dat dit gaat lukken! 😃

Groetjes
Manouk

Dank voor je antwoord Manouk van Tele2.

Nog even het volgende:

Ik ontving van de Community Tele2 twee mails.

Een met het antwoord: Manouk van Tele2 heeft je genoemd in Email. (Email blauwdruk en onderstreept) en de tweede: Het topic Email blokkade is beantwoord door Manouk van Tele2.

Bekijk hier het antwoord. (Blauwdruk onderstreept)

Wat doe je dan in zo'n geval. Je klikt op de blauw onderstreepte regel en dan krijg ik in beide gevallen: “Door het beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien”

Ik heb zelf geen organisatie. Mijn PC en toebehoren is mijn eigendom.

Mijn email heb ik contractueel van Tele2. Dit zou dan mijn organisatie kunnen zijn! Voorheen Versatel.

Hoe nu verder? Is er een oplossing?

Groet,

K. Gort

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Outlook staat dan zo bij jou ingesteld dat het geen deeplink naar externe webadressen toestaat. Is beveiliging zeg maar. 

Dag Eric.

Dit begrijp ik niet. Dit komt de laatste weken ineens voor. Ik heb reeds 22 jaar een abonnement van Versatel en nu Tele2.

Voorheen altijd gekund. Hoe herstel ik dan de deeplink. Via de beveiliging op de PC?

K.Gort

Reputatie 7
Badge +12

Check eerst even via webmail.versatel.nl. Daar zal het waarschijnlijk wel op werken en inderdaad, dan is er een beveiliging op je computer die de email beveiligd. 

Eric bedankt.

Ik denk, dat ik de oorzaak gevonden. Het ligt aan het antivirus programma.

  1. Gort
Reputatie 7
Badge +12

Goed te horen dat de volhouder wint!

 

Reageer