Skip to main content

Blijkbaar een groter probleem bij Tele2, want ook ik heb problemen met versturen van e-mails naar een tele2 adres.

 

Kan een moderator mij hierbij helpen?

 

Alvast bedankt,

Groet Ruben

 

Hey Ruben, allereerst van harte welkom op onze Community!

Ik help je direct verder. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar je vandaan mailt
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

Dan stuur ik het direct door naar de juiste collega’s. Ik zie je berichtje graag verschijnen! :smile:


Ik help je direct verder. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar je vandaan mailt
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

 

Opgelost door Tele2, waarvoor dank!


Fijn om te horen, Ruben! Als we nog iets voor je kunnen doen, kun je altijd een nieuw topic starten! ♥️