Beste Tele2 / Zonnet,
Ik heb een Zonnet mailaccount / mailadres xxxx@zonnet.nl
Deze werkt al jaren prima, maar sinds halverwege afgelopen juli kan niemand meer mailen naar mijn mailadres.
Iedereen krijgt een bouncer melding:
Beste Tele2 / Zonnet,
Ik heb een Zonnet mailaccount / mailadres xxxx@zonnet.nl
Deze werkt al jaren prima, maar sinds halverwege afgelopen juli kan niemand meer mailen naar mijn mailadres.
Herb je een betaald abonnement bij Zonnet? Dan kan je beter daar vragen, want zonnet hoort niet meer bij Tele2.
Het is ook niet handig om je emailadres op dit openbare forum te vermelden ter voorkoming van spam.
Beste Tele2 / Zonnet,
Ik heb een Zonnet mailaccount / mailadres xxx@zonnet.nl
Hi,
Is je Zonnet account nog gekoppeld aan een actief Tele2 internet thuis abonement?
Zo ja, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice van Tele2
Zo nee, dan raad ik je aan omcontact op te nemen met de klantenservice van Zonnet via hun website.
Mensen met een los staande Zonnet / Versatel account worden niet meer ondersteund door Tele2
Des
Hi
Ik zie dat inmiddels
Heb je nog een actief Tele2 Thuis-abonnement, dan adviseer ik je om contract op te nemen met onze Thuis-afdeling. Deze toppers kunnen je hier wellicht alsnog mee helpen! Je kan vinden op onze website hoe je contact met ze opneemt.
Zoals
Groetjes,
Manouk
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik ben reeds geholpen!
Dus dit topic kan gesloten worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.