De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Jammer dat we geen smsje krijgen wanneer er een storing is.Misschien wel handig.
Ik heb al gedurende zeker een maand last van een voortdurende hapering van mijn TV beeld. Ook gisteravond was het weer raak tot mijn groter ergernis. Vandaag met een Tele2 medewerker gebeld en hem probleem voorgelegd.Hij wist mij te vertellen dat dit een landelijke storing was en dat dit vooral voorkwam bij het type modem dat ik bij mijn TV heb staan.Ok; wat te doen was mijn vraag aan de Tele2 medewerker. Hij kon mij niets anders adviseren dan afwachten. Ik plaats hier maar even een berichtje want dit geeft mij toch een erg onbevredigend gevoel. Zeker gezien het feit dat deze storing al een maand (!) aan de hand is.Oh ja ook nog een NLZiet abo afgesloten; kunnen we toch nog een beetje normaal TV kijken….
Hoi, Ons internet werkt niet. De wifi-verbinding met apparaten is mogelijk, maar deze hebben als het ware geen wifi-snelheid. Op de modem branden de DSL lampjes niet, en is de powerknop rood. Al meerdere keren gereset, ook de factory reset. “Wireless” en “Tv” branden. Maar werken niet
Ik heb een wifi-verbinding, maar de laatste tijd merk ik dat de internetsnelheid soms daalt. Ik heb de internetverbinding gecontroleerd, die is in orde. Dan begrijp ik niet wat er aan de hand kan zijn? Kan iemand mij alstublieft helpen om het probleem op te lossen? Elke vorm van hulp zou zeer op prijs worden gesteld.
Kan al 2 maand geen tv kijken op de app...waardeloos...menig keer gebeld....niemand heeft het tot nu toe opgelost en ik betaal wel mijn abonnement elke maand....bij RTL4 RTL5 SBS zegt de app. URL stream fout....ook na een aantal keer de app te hebben verwijderd en opnieuw geïnstalleerd....nu al 2 maand zo :( ook word ik niet teruggebeld!!!! Slechte service....wil eindelijk een keer een oplossing
Sinds een week +/- werkt gesproken ondertiteling werkt niet meer op Tele2 kanaal 601/602/603.Werkt dit bij andere Tele2-ers nog wel? Dit vraag ik namelijk voor mijn slechtziende oma. Ze heeft de Tele2 helpdesk al gebeld, maar die kennen deze functie niet eens en hebben haar een nieuwe TV decoder opgestuurd. Deze heb ik vandaag aangesloten. Samen met de helpdesk van Tele2 40 min werk omdat het maximale aantal decoders waren aangesloten. Maar het probleem was er nog steeds. Ook was deze helpdesker niet bekend met de gesproken ondertiteling kanalen. Het bezoeken van kanaal 601/602/603 zou toch genoeg moeten zijn om deze functie te activeren? Of is hierin iets veranderd.
Ik heb weken geleden mijn e-mail adres gewijzigd in mijntele2 bij contact gegevens. Toch komt vandaag de factuur binnen op het verkeerde, oude e-mail adres. Als ik in mijn tele2 kijk zie ik wel het juiste e-mail adres staan. Hoe is dit mogelijk?
Is deze mail echt of is dit phishing?
krijg bij het inloggen via webmail de melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.
Goedemorgen, Is al eerder een topic geweest, maar ook ik kan niet inloggen op mijn Zonnet webmail, en krijg de melding: te veel mislukte inlogpogingen. Zonnet geeft niet thuis via hun klachtenformulier.Graag een snelle oplossing! Vriendelijke groet,Gerard
Ik wil de zojuist gearriveerde Tele2 modem Contrend2 installeren. Op het modem zitten 2 drukknopjes aan de voorkant-links. Nieuw voor mij vergeleken bij oude modem.-WiFi on/off knop-WPS knop Omdat ik de duidelijke uitleg hier nog niet ben tegengekomen, de volgende vragen.-Waartoe dienen die twee knoppen?-Bij het installeren, kan ik die knoppen ongemoeid laten? Met name bij het automatisch configureren van Mac OS/Systeemvoorkeuren/Netwerk?-Of moeten die twee knopen ingedrukt worden? En zo ja, wanneer?-Hoe kan ik zien of beide opties geactiveerd zijn? Bij voorbaat dank!
Internet en Telefonie valt steeds weg!Al twee dagen is het al het probleem.De Modem van het stroom halen lost het probleem ook niet op.
Hoe kan ik een storing melden? Wij hebben alleen ned 1, 2 en 3. Alle commerciële zenders doen het niet (zwart beeld).
Klopt het dat er een (vaste) internet/telefoon storing is in Rotterdam. En waarom wordt dat niet op de website gemeld (was vrijdag ook)?
Ik heb een zonnet e-mail maar kan niet meer online inloggen. Mijn e-mail moet gereset worden. Ik heb al tig berichten gestuurd naar zonnet maar krijg geen enkele reactie. Ben onderhand ten einde raad. Hoe kom ik in contact met een medewerker. Heb nu al bijna een week geen mail.
Zaterdag 14 mei 2022, Amsterdam. Van ≠ 17 uur tot 24 uur-Geen internet en geen vaste telefoon.-Met smartphone naar Tele2/Klantenservice/Meer hulp/Storingen en onderhoud:-Geen storing Amsterdam-Wel melding dat op vrijdag 13 mei 2022 het westelijk gedeelte van Nederland mogelijk problemen zijn met het internet. Update zou volgen-Geen updates.-Al mijn kabel-verbndingen gecontroleerd/diverse keren gereset Tevergeefs.-Mijn kabelverbindingen zijn goed.-De volgende dag bleek ik weer een werkende internetverbinding te hebben. Mijn klacht:Dit niet de eerste keer dat bij mij een internetstoring was, die niet vermeld werd als zodanig op de site van Tele2. Slechts bij navraag bij helpdesk bleek dat er inderdaad een storing was (geweest), maar dat die niet gemeld werd op de site. Dit is me de afgelopen jaren meerdere malen overkomen.Mijn advies:-Schaf die beledigende robot-dame af. Behalve dat ik me beledigd voel aangesproken te worden door een uiterst stompzinnig wezen, biedt “ze” ook geen oplos
Hoe windows 10 mail instellen voor het ontvangen van e-mail (zonnet)?Nu al een paar dingen geprobeerd, maar niets werkt. Alle guides die tele2 had hiervoor gaven pagina niet gevonden aan op https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/instellen-en-installeren#mail . Nu is dat vervangen door één guide die verwijst naar https://www.tele2.nl/Tele2/media/pdf/klantenservice/thuis/instellen-windows10-mail.pdfMaar die guide werkt dus ook niet, bovendien is de guide volgen onmogelijk;er staat dat ik in dit vakHet volgende moet invullen:Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nlInkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl inPoortnummer (POP3): 110Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nlPoort uitgaande mail: 25Selecteer de optie ‘ Dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzenden van mail’SSL vereisen voor inkomende e-mail uitschakelenSSL vereisen voor uitgaande e-mail uitschakelen Maar zoals je ziet komen de instructies helemaal niet overeen met wat je in
Als ik een chat probeer te initiëren en jullie bot vraagt of ik een chat wil, verwijst deze me door naar het telefoon nummer.
Ik kan vanaf mijn telefoon geen email verzenden (zonnet account). De mails komen wel binnen via poort 110 en zouden verzonden moeten worden via poort 25. Echter verzenden doet ie niet. krijgt geen verbinding met de surfer zo lijkt. Als ik via webmail based verzend gaat het verzenden als binnenkomen prima. Weet iemand wat er niet goed gaat of heeft iemand anders dit probleem ook.dank Re
Probeerde dit via de chat te regelen, maar sta oneindig in de wachtrij, die zelfs oploopt?Tijdje terug nieuwe modem ontvangen. Deze uitgezet met de powerbutton aan de zijkant voor een reboot. Power button is echter niet meer in te drukken, zodat hij blijft "hangen” in de aan-stand. (Technisch: het is een latching switch, maar het latching gedeelte werkt niet) Heb de knop nu tijdelijk vastgezet met een stukje hout en ducttape. Kunnen jullie een vervangend exemplaar opsturen? Groet, Vincent
vanavond was mijn mailbox ineens vol terwijl ik niet veel historie in de inbox heb want 30 mb is sowieso al veel te weinig in deze moderne tijd. Wanneer gaat tele2 de maibox grootte eens verhogen? Ik heb daarom alle folders in webmail helemaal opgeschoond en alles verwijderd en toch staat er nog 34% gevuld. Hoe kan dit en kan dit verholpen worden. Nu is de mailbox nog sneller vol. Graag jullie advies
Beste mede denker,Het volgende probleem heb ik al dagen, kan een website niet bereiken zowel als met de laptop, Ipad en gsm, schakel ik over op de gsm ven Tele2 naar mobiele data kom ik wel op de betreffende website,https://aquaforum.nl Modem gereset, modem is een ZTE SEP 2016, geen resultaat, bij ander mensen kom ik gewoon op de site, wie weet waar het addertje onder het gras zit?, vriendelijke groet.
Hoi, De audio desctiption bij BBC 1 en 2 staat weer aan. Kan dat nog een keer uit worden gezet?Een tijdje terug was er hetzelfde probleem: BBC met audio description
Goedemorgen, Ik wilde vanochtend een opname gaan kijken op de TV alleen kreeg ik de melding dat er geen opnames waren om te bekijken. Nu weet ik zeker dat er gisteren nog zeker 10 opnames instonden. Kan iemand mij helpen op de opnames terug te krijgen? Ik wilde wel proberen de modem van het stroom af te halen en er vervolgens weer op te zetten maar ik weet niet of ik dan alle opnames echt kwijt ben. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Groetjes, Wouter
Beste Tele2, is het mogelijk om de radiozenders door te geven zonder beeld of met een zwart beeld ? Het is nl heel irritant dat je een beeld moet zien als je alleen maar naar de radio wil luisteren … Kunnen jullie daar iets aan doen ? Ik hoor het wel ...
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.