beantwoord

Voortdurend haperende TV ontvangst

  • 11 April 2022
  • 7 reacties
  • 167 x bekeken

Ik heb al gedurende zeker een maand last van een voortdurende hapering van mijn TV beeld. Ook gisteravond was het weer raak tot mijn groter ergernis. Vandaag met een Tele2 medewerker gebeld en hem probleem voorgelegd.

Hij wist mij te vertellen dat dit een landelijke storing was en dat dit vooral voorkwam bij het type modem dat ik bij mijn TV heb staan.

Ok; wat te doen was mijn vraag aan de Tele2 medewerker. Hij kon mij niets anders adviseren dan afwachten. 

Ik plaats hier maar even een berichtje want dit geeft mij toch een erg onbevredigend gevoel. Zeker gezien het feit dat deze storing al een maand (!) aan de hand is.

Oh ja ook nog een NLZiet abo afgesloten; kunnen we toch nog een beetje normaal TV kijken….

 

 

icon

Beste antwoord door berendjdejong 13 April 2022, 08:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Het lijkt mij niet dat een algemene storing voor een maand lang TV storing zorgt, ik vermoed dat hier 2 dingen door elkaar gehaald worden door de medewerker. Ik zou zelf nog een keertje bellen.

Ik hoop eigenlijk dat dit forum gevolgd wordt door Tele2; met de medewerker zelf kwam ik niet verder behalve de medeling om af te wachten.

Maar je hebt inderdaad gelijk; kijk het vanavond weer even aan (letterlijk) en dan morgen maar weer even bellen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Berend, heb je nog contact gehad met mijn collega's van de klantenservice?

Zelf heb ik geen toegang tot de juiste Thuis-systemen om dit voor je te controleren, anders had ik het graag voor je gedaan. Wellicht is je modem aan vervanging toe of moet er een monteur langskomen om deze te maken. Beide opties kunnen mijn collega's van de telefonische klantenservice voor je regelen. Je kunt ze bereiken op 020-7544444.

Het enige wat ik je nog kan vragen is om de stappen in dit artikel eens te volgen, maar ik gok dat je deze wel al gedaan hebt: 

Laat je het ons weten als je gebeld hebt met de klantenservice en wat de vervolgstappen zijn? We horen het graag van je!

Gister overdag ging het goed. Lijkt erop dat het probleem vooral in de avond optreedt. Ik heb gister even gekeken daarna gauw overgeschakeld naar NLZiet; werkt erg goed trouwens.

Vanavond nog even controleren en dan morgen maar weer even in de wacht bij de Tele2 klantenservice :-)

Reputatie 7
Badge +12

Hey Berend, fijn om te horen dat het overdag in ieder geval goed ging! Maar we willen natuurlijk dat je dag en nacht vlekkeloos TV kunt kijken. Hoe was het gisteravond nog en heb je contact gehad met mijn collega’s? 😊

Storingen blijven maar terug komen en het wordt almaar erger. Inmiddels een 2-3 maand NLZiet abo om (7,95 p/m) toch nog een beetje fatsoenlijk TV te kunnen kijken. 

 

Helaas kan ik (nog) niet opzeggen want de glasvezel aansluiting is nog niet gereed. Een nieuw contract zou ik dan weer een jaar aan vast zitten.

 

Maar er gloort hoop; fysieke huisaansluiting glasvezel is gereed; nu nog de provider uitrol….

Reputatie 7
Badge +12

Hey Berend,

Wat apart dat de problemen nog steeds terugkomen. Iets gaat hier duidelijk niet goed, maar ik kan zelf niet checken wat het precies is. Zou je nog eens willen bellen met mijn collega’s van de klantenservice? Je kunt ze bereiken op 020-7544444. 

Het enige wat ik hier voor je kan doen is je doorverwijzen naar onze artikelen over TV. Wellicht dat hier iets tussenstaat wat je verder helpt: https://forum.tele2.nl/tv-364

Je had nog geen nieuw modem aangevraagd, klopt dat? Ik denk dat we daar moeten beginnen!