Ik heb weken geleden mijn e-mail adres gewijzigd in mijntele2 bij contact gegevens. Toch komt vandaag de factuur binnen op het verkeerde, oude e-mail adres. Als ik in mijn tele2 kijk zie ik wel het juiste e-mail adres staan.
Hoe is dit mogelijk?
Ik heb weken geleden mijn e-mail adres gewijzigd in mijntele2 bij contact gegevens. Toch komt vandaag de factuur binnen op het verkeerde, oude e-mail adres. Als ik in mijn tele2 kijk zie ik wel het juiste e-mail adres staan.
Hoe is dit mogelijk?
Beste antwoord door Floor109
Dan zou het al wel verwerkt moeten zijn, mhmm. Er bestaat een kans dat het in het backend systeem is blijven hangen op het oude mailadres, heb ik in 2021 helaas erg veel tijd aan moeten besteden om dit op individueel niveau te corrigeren. Een Tele2 medewerker zou kunnen controleren wat in het frontend systeem zichtbaar is, als dit allemaal goed lijkt kan de klantenservice het nog proberen te wijzigen naar iets anders en weer terug, dat mocht nog wel eens helpen.
Helpt dat niet? Dan moet er een escalatie gemaakt worden naar een andere afdeling binnen Tele2 om dit op de achtergrond te corrigeren.
Ik neem aan dat je de factuur wel terug kunt vinden in Mijn Tele2?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.