De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
2022-03-11 Sinds ruim een week kan ik vanuit mijn Outlook en zonnet account geen email meer versturen naar Gmail accounts. Mijn dochter en schoondochter hebben gmail en ontvangen beiden niets. Ik heb dit zo'n 2 jaar gelden ook een periode gehad en toen bleek er een server bij Tele2 niet te werken, kan dit nu ook het geval zijn? Hoor graagNB Email van Gmail accounts ontvang ik wel gewoon Update: Wanneer ik vanuit zonnet Webmail verstuur naar Gmailadressen, dan gaat het wel. (Wil echter gewoon mijn outlook blijver gebruiken zoals ik het altijd gedaan heb)
Hoi!Ik heb wat vragen over mijn abonnement en wil wat dingen regelen (die niet op internet te regelen zijn), maar sta inmiddels al ruim een uur in de wacht! Is het mogelijk dat ik teruggebeld word door Tele2? Op deze manier gaan al mijn belminuten er aan..
Kun je de sim voor unlimited data ook in een 4G modem stoppen zoals bijv. de TPlink MR6400 ?
Kan mijn zonnet mailadres verwijderd worden ?
Powerled rood, 1 minuut na opstarten. Na 5 minuten uit zichzelf weer groen. Lijkt wel of het modem geen IP-adres krijgt.Windows 10Modem TG789bvnabt: internet/bellen./TVsignaal KPN goed bevonden. Modem verder urenlang bruikbaar. Na nieuwe start computer weer eerst powerled rood, wereldbolletje rood en zonder enige ingreep weer herstel.
Uitgaand mails verzonden vanaf zonnet komen niet aan, en ik wordt absoluut overspoeld met phishing mails, dus de complete spamfiltering is volledig afwezig. De problemen zijn absoluut niet opgelost!
Ik krijg momenteel geen beeld en geluid bij de zenders Eén en Canvas. Alle andere zenders doen het wel.
Ondanks dat er wordt vermeld dat de problemen rondom de mail van zonnet en versatel verholpen zijn, heb ik nog steeds geen mail ontvangen. Weet ook niet of ik mail kan versturen. Wie kan helpen of is het probleem nog niet helemaal verholpen…...
Ik ontvang geen emails die naar mijn versatel-emailadres zijn gestuurd (al sinds 19 april)
Hallo Er word wel geroepen dat het probleem is opgelost met zonnet/versatel,maar voorlopig nog steeds geen email!!! Hoe lang gaat dit nog duren? Er zijn mensen die hun email nodig hebben!!!
Na 24 uur werkt mijn zonnet email adres nog steeds niet naar behoren. Gisteren kon ik niet inloggen op de server, niet met Outlook, noch met webmail. Sinds gisteravond kan dat wel, maar er komt nog steeds geen email binnen!Hopelijk leest de helpdesk mee op dit forum, want ik vind het ronduit belachelijk dat ze alleen per email te bereiken zijn.
De laatste mail, die ik via versatel heb ontvangen is 18-4-2022 om 22.47 uur. Vandaag 19-4-2022 nog geen enkele mail via versatel ontvangen, terwijl ik zeker weet dat er mail naar mij verzonden zijn.Hoe kan dit, waar zijn mijn mails gebleven?
Ik krijg sinds maandag jl geen mailtjes meer binnen via Outlook en Webmail en ook het versturen lukt niet meer!
Beste mensen ik krijg nog steeds geen mail van zonnet binnen sinds maandagavond. De mail is erg belangrijk hier. Wacht op bevestiging mails met afspraak tijden. Hoop dat het serious wordt genomen. Duurt wel erg lang.
Sinds de storing van TELE2 in het zuiden op dinsdag 19-04-2022 krijg ik niks meer binnen op de webmail thuis zowel op mijn smartphone, tablet, lap top en desktop. Startpagina webmail krijg ik in beeld maar wat ik ook doe hij ververst niet. Krijg niks binnen en kan niks versturen Heb op het werk op de webmail ingelogd, dat gaat goed, het startscherm met alle mappen en oude mails komen in beeld, maar geen nieuwe. Ook als ik ververst gebeurd er niks. Komt niks binnen en kan niks versturen Instellingen staan allemaal goed
En na vanmiddag een gesprek aan te hebben gemaakt, kan ik er nu aan toevoegen dat sinds 17.00 uur vanmiddag er via de vaste internetverbinding geen mails meer binnen komen.Wel via de mobiele HOE DAN???
HoiIs er een manier om "pay-per-view" te blokkeren? kinderslot?
Al een jaar of langer is mijn internetverbinding thuis traag. Maar erger als dat is dat de vaste telefoonverbinding dood is. Als mijn mobiele het nog doet, bellen mensen mij daar. En als ik dan wil bellen, ook geen verbinding.Zo ligt ook wel eens naast die vast ook internet en mobiele eruit, helemaal niet handig !Er is al een nieuw modem van Tele2 gekomen, vorig jaar heeft een monteur van Tele2 hier in huis gekeken, maar ik blijf met de verbroken verbindingen zitten.Het is niet alleen hier zo, maar ook bij mijn vader is dit met regelmaat aan de hand.In de periode dat de verbindingen bar zijn, krijg je ook veel spamberichten in de box en als de telefoon werkt, veel van die spamcalls. Zodra de verbinding weer stabiel is voor een tijd, is dit niet zo.Mijn mailprogramma Thunderbird wil niet goed werken met Tele2. Thunderbird zegt dat het komt door de verouderde apparatuur van Tele2. Dus dan maar eens Outlook proberen, die heeft helemaal oorlog, er ontbreekt een certificaat.Ik wordt er mes
Zit nu in buitenland. Ontvangen en verzenden lukt niet meer in Outlook 2019 en kan ook niet inloggen op webmail zonnet! Hoe op te lossen? Krijg telkens de melding :Verbinding met IMAP server mislukt
Internet en tv doet het niet in Goor Overijssel..Al meer dan een paar uur......
Mijn internet was donderdag ineens afgesloten omdat er nog een factuur open stond. Dit terwijl ik 16 dagen geleden nog een betaling heb verricht. Nu wil ik graag betalen om weer aangesloten te worden. Het probleem is dat de betaal link van tele2 niet correct was waardoor de betaling was geannuleerd.Nu staat er: 'Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen'Dit stond er dus ruim 30 uur geleden ook al en ik kan dus niet betalen. Hier baal ik enorm van omdat ik internet nodig had dit weekend, en vind het erg onprofessioneel van Tele2 om iemand af te sluiten en dan een niet werkende link te sturen. Waarschijnlijk het enige wat ik nu kan doen is handmatig overmaken en wachten tot op ze vroegst dinsdag.
Net nu mijn vorige problemen opgelost heb gezien dient helaas het volgende probleem zich aan; Ik kan op dit moment niet meer inloggen bij mijn webmail. Als, ik op welke wijze dan ook (via bookmark, via tele2 of via mijn tele2) naar de inlog pagina ga stuit ik op de volgende problemen; Ofwel, de inlogpagina laadt helemaal niet en ik krijg dit te zien: Soms krijg ik de inlogpagina wel te zien, na invoer van gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik dan of een lege pagina met deze melding:Of ik kom weer terug op de inlogpagina met deze melding: Of er staat het volgende:Of er staat het volgende: Ik heb de volgende dingen geprobeerd; cookies verwijderen; zelfde probleem. Andere browser; zelfde probleem. ik had gisteren rond het middaguur kort het zelfde probleem, maar vandaag kom ik er al drie uur lang niet in. Vanmorgen deed de webmail het nog gewoon wel. Ik heb hier inmiddels melding van gemaakt bij de telefonische helpdesk. Toch wou ik het hier ook even posten met de vraag of anderen hetze
Mail afkomstig van Mailgun wordt geblokkeerd door Tele2. We krijgen dit resultaat:"delivery-status": { "tls": true, "mx-host": "mx10.se.isp-net.nl", "code": 550, "description": "", "session-seconds": 18.863893032073975, "enhanced-code": "", "attempt-no": 1, "message": "Sorry, we do not accept connections from you.", "certificate-verified": true }, Bij https://www.mail-tester.com/ is de mail gecontroleerd en hier blijkt dat de uitgaande mailserver niet op een zwarte lijst staat. Hierbij een verzoek om het op te lossen.
Beste mensen, Willen jullie graag de nieuwe tv-decoder opsturen ter vervanging van mijn oude tv-decoder? In het kort: Alle pogingen om het weer aan de praat te krijgen zijn tevergeefs gebleken. Alle instructies die hier staan werken helaas niet. Wat ik ook doe, niks werkt het. Het is ons opgevallen dat het af en toe uitvalt of blijft het hangen tijdens het wisselen van kanalen. Nu start het helemaal niks meer. De opgesomde pogingen zijn:Uit- en aanzetten, ook met een pauze ertussen van meer dan half uur. Ook tegelijkertijd het uit- en aanzetten van modem. Soms ruik ik alsof er iets verbrand is, maar dit is niet zeker. Want ik zie niks bijzonders. Alle betrokken internetkabels zijn gecontroleerd en ze werken prima, ook het afspelen van films via Netflix als test. Alle HDMI-kabels zijn tevens gecontroleerd en ze werken ook uitstekend. Het internetten doet uitstekend om na te lopen of het misschien toch niet aan modem ligt. Het resetten van modem haalt niks uit. De batterijen van afstands
Hallo, Voor mij voorbereidingen voor trip naar Dubai moet ik aanmelden op site:https://smartservices.icp.gov.ae/Maar, deze werkt niet (meer). Weet iemand raad ? Pieter
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.