beantwoord

Problemen met inloggen webmail (zonnet)

  • 31 March 2022
  • 11 reacties
  • 1546 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Net nu mijn vorige problemen opgelost heb gezien dient helaas het volgende probleem zich aan; Ik  kan op dit moment niet meer inloggen bij mijn webmail.

 

Als, ik op welke wijze dan ook (via bookmark, via tele2 of via mijn tele2) naar de inlog pagina ga stuit ik op de volgende problemen;

 

Ofwel, de inlogpagina laadt helemaal niet en ik krijg dit te zien:

 

 

Soms krijg ik de inlogpagina wel te zien, na invoer van gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik dan of een lege pagina met deze melding:

Of ik kom weer terug op de inlogpagina met deze melding:

 

Of er staat het volgende:

Of er staat het volgende:

 

Ik heb de volgende dingen geprobeerd; cookies verwijderen; zelfde probleem. Andere browser; zelfde probleem. ik had gisteren rond het middaguur kort het zelfde probleem, maar vandaag kom ik er al drie uur lang niet in. Vanmorgen deed de webmail het nog gewoon wel.

 

Ik heb hier inmiddels melding van gemaakt bij de telefonische helpdesk. Toch wou ik het hier ook even posten met de vraag of anderen hetzelfde probleem hebben op het moment, dus bij deze.

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 March 2022, 15:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Ah. Ik ben niet de enige schijnbaar, is dat in ieder geval een opluchting al

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Shilka, je bent inderdaad niet de enige!

Mijn collega’s zijn er al druk mee bezig. Houd bovenstaand topic goed in de gaten. 😄

Zal ik zeker doen Marciano, ik ben in ieder gevel erg blij dat het probleem lekker snel erkend, onderkend en gelokaliseerd is. Ik zie dat er aan gewerkt wordt. Ik hoop dat het makkelijk valt op te lossen!

Reputatie 7
Badge +8

Ik kan ook geen mail verzenden noch ontvangen. 

 

Reputatie 7
Badge +8

Werkt weer! 👍

Ook ik kan weer gewoon in mijn webmail komen, top!

Reputatie 7
Badge +8

Weer kapot? 

 

Mijn mail doet het op dit moment gewoon, kun je er al weer in komen Theocoppes?

 

Reputatie 7
Badge +8

Ja, doet het weer. 

Ik krijg meteen weer fishing mail. 

Dat vertel ik elders! 

Sinds vanmorgen kan ik niet meer bij mijn email. Ook aanmelding bij Tele2 webmail lukt niet.

Melding: Kan geen verbinding maken met IMAP server. Gaarne uw actie.

2022-04-19  Ik kan sinds vandaag ook niet meer via webmail inloggen en via outlook gaat ook niets meer. Heb wel al een kontakt formulier van zonnet ingevuld. Inderdaad ook een melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de IMAP. Ziggo heb ik ook al gebeld maar daar kwam ik niet verder. Hoop dat er snel iets kan worden gedaan.