Al een jaar of langer is mijn internetverbinding thuis traag. Maar erger als dat is dat de vaste telefoonverbinding dood is. Als mijn mobiele het nog doet, bellen mensen mij daar. En als ik dan wil bellen, ook geen verbinding.
Zo ligt ook wel eens naast die vast ook internet en mobiele eruit, helemaal niet handig !
Er is al een nieuw modem van Tele2 gekomen, vorig jaar heeft een monteur van Tele2 hier in huis gekeken, maar ik blijf met de verbroken verbindingen zitten.
Het is niet alleen hier zo, maar ook bij mijn vader is dit met regelmaat aan de hand.
In de periode dat de verbindingen bar zijn, krijg je ook veel spamberichten in de box en als de telefoon werkt, veel van die spamcalls. Zodra de verbinding weer stabiel is voor een tijd, is dit niet zo.
Mijn mailprogramma Thunderbird wil niet goed werken met Tele2. Thunderbird zegt dat het komt door de verouderde apparatuur van Tele2. Dus dan maar eens Outlook proberen, die heeft helemaal oorlog, er ontbreekt een certificaat.
Ik wordt er mesjokke van en ben er ook wel helemaal klaar mee !
De ergernis is dan ook nog al die reclame van dat 5 G gebeuren, dit was ook zo erg met 4G gebeuren en sinds die tijd is deze ellende ook begonnen. Het 3 G liep heel fijn stabiel zonder problemen en dan wordt je gedwongen tot 4 G. En straks dus tot 5 G.
Als ik dit topic gebeuren lees, ben ik ook niet de enige met dit probleem, het speelt best veel.
Vraag is nu dus wanneer pakt Tele 2 dit probleem eens serieus aan ???