Skip to main content

En na vanmiddag een gesprek aan te hebben gemaakt, kan ik er nu aan toevoegen dat sinds 17.00 uur vanmiddag er via de vaste internetverbinding geen mails meer binnen komen.

Wel via de mobiele

 

HOE DAN???

Hi @annam,

Excuses voor de vertraagde reactie. Jouw topic is me helemaal ontglipt. 

Ontvang je inmiddels weer e-mails? Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano


Ja, er is weer verbinding.

Ik merk wel dat Thunderbird en Tele2 geen vriendjes zijn.

Er gaat nogal eens iets mis


Hi,

Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn om te horen dat er weer verbinding is.

Het is geen geheim dat ik niet de grootste fan ben van het gebruik van een Tele2 e-mailaccount. Ik heb zelf ook geen toegang tot de juiste systemen om hieronder te ondersteunen. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over E-mail, bekijk dan deze twee artikelen:
 

 

Mocht je toch nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Volgende keer zal je topic ons niet ontglippen - beloofd! 😊

Groetjes,

Marciano


Reageer